اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران

برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران

درخواست از اعضا برای حضور فعال در انتخابات اتاق بازرگانی

دوستان و همکاران محترم مطلع هستند که انتخابات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران در روز شنبه 11 اسفند ماه جاری برگزار خواهدشد.
خوشبختانه تعدادی از همکاران ما در این انتخابات از شهرهای مختلف کاندید شده اند که لازم است توسط اعضای اتحادیه که دارای کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر با حداقل 18 ماه از تاریخ صدور می باشند مورد حکایت قرار گیرند. همچنین در تهران تعدادی از کاندیدا تقاضای همراهی کرده و هیئت مدیره اتحادیه در جلساتی که با آنان داشته اند ضمن بررسی برنامه های آنان و ارائه دیدگاه های اتحادیه، قول همکاری در جهت جذب آرای دوستان و فعالان صنعت آبزیان را داده اند.
تا آن جا که مطلع شده ایم اعضای محترم اتحادیه به شرح زیر کاندید و تایید صلاحیت شده اند:

1-بوشهر: آقایان امیر شهریاری عضو محترم هیئت مدیره، هادی شاهرخی، مجید مرندی خانشان و محمد حسین پور درویش محمدی از اعضای فعال و صادرکنندگان برتر کشور
2- هرمزگان: آقای مهرداد بازرگان، مهدی معصومی، شهرام رحیمیان و محمد آزاد دولتی از چهره های خوشنام صنف
3- چهار محال و بختیاری: آقایان دکتر رضایی مدیر عامل شرکت کیمیاگران تغذیه و امین مالکی فارسانی مدیر عامل شرکت فراوری پازن و مدیر روابط عمومی شرکت فرادانه

لذا از همه همکاران و دوستان محترو تقاضا داریم که اولاً حتماً در انتخابات حضور یابند و ثانیاً در صورت امکان علاوه بر افرادی که مدنظر دارند نامبردگان فوق را هم در فهرست آرای خود قرار دهند.