اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

دولت بریتانیا به دنبال کاهش استفاده از آنتی بیوتیک در محصولات کشاورزی است

دولت بریتانیا به دنبال کاهش استفاده از آنتی بیوتیک در محصولات کشاورزی است

دولت بریتانیا از طریق همکاری با دیگر کشورها، مبارزه علیه مصرف آنتی بیوتیک دارویی را ادامه می دهد و متعهد شده با ایجاد یک استراتژی جهانی با این مشکل مقابله نماید. این دولت با سرمایه گذاری و انجام  تحقیقات، قصد دارد به یک ماده آنتی بیوتیک جدید دست یابد.

دولت اعلام کرد به توصیه های لرد جیم اونیل، که از بازبینی این مشکل بدست آورد و در می 2016 آن را منتشر کرد عمل خواهیم نمود. آنتی بیوتیک ها در بخش کشاورزی که اغلب برای بروز مقاومت استفاده می شود مورد سرزنش است و پاسخ دولت به گزارش لورد اونیل این بود که می توان در کلیه بخش های دامپروری، کاهش مصرف آنتی بیوتیک را هدف گذاری نمود به مانند آنچه در موفقیت صنعت طیور اتفاق افتاد، که استفاده از آنتی بیوتیک در بین سال های 2012 تا 2015 به میزان 44 درصد کاهش یافت.

دپارتمان محیط زیست، غذا و امور روستایی (Defra) به کاهش استفاده از آنتی بیوتیک در دام ها و ماهیان پرورشی تا حد متوسط 50 میلی گرم در کیلوگرم تا سال 2018 متعهد شده است. (جدید ترین آن در سال 2014 رقم 62 mg / kg بود)و همچنین اهداف بخش های خاص نیز تا سال 2017 تنظیم شود.

مواضع دولت به طور گسترده توسط گروه های درگیر با بخش کشاورزی و همچنین سایر استفاده کنندگان از آنتی بیوتیک مورد استقبال قرار گرفت. انجمن دامپزشکی بریتانیا (BVA) گفت در حالی که  مخالف تنظیم اهداف خودسرانه هستیم اما این هدف می تواند بر توانایی دامپزشکان در درمان حیوانات (بدون مصرف آنتی بیتویک) کمک نماید تا آنها با استفاده از ابزاری مبتنی بر شواهد کاهش مقاومت در برابر بیماری را بررسی نمایند. BVA اضافه کرد برای کمک به تنظیم اهداف آماده همکاری با دولت می باشد.

در همین حال، جان فیتزجرالد، دبیر کل استفاده مسئولانه از داروها در کشاورزی (RUMA) اظهار داشت: “صنعت کشاورزی بریتانیا (با توجه به فروش ثبت شده توسط اداره دامپزشکی در سال 2014) به نوبه خود در کاهش استفاده از آنتی بیوتیک تا حدود 19 درصد در سال 2018 سهم دارد.این یک آزمون خواهد بود ، اما ما با اعتماد به نفس  تشخیص دادیم که صنعت با این  چالش رشد خواهد کرد.”