اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

راه اندازی نرم افزار ثبت اطلاعات مزارع و واحدهای فعال در کسب و کارهای شیلاتی

راه اندازی نرم افزار ثبت اطلاعات مزارع و واحدهای فعال در کسب و کارهای شیلاتی

در اجرای سیاست پیش برد توسعه زیرساخت های بهبود مدیریت مزارع آبزیان کشور و در ادامه راهبرد بستر سازی اخذ گواهی های ASC و MSC، اتحادیه با شرکت دانش بنیان “آینده نوین” همکاری و این شرکت، نرم افزار ثبت اطلاعات مزارع را آماده نموده است. این نرم افزار به صاحبان مزارع پرورشی، واحد های فراوری و حتی توزیع کنندگان و فروشندگان داخلی آبزیان و نیز صادرکنندگان کمک می کند تا با ثبت دقیق اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها، عملکرد بهتری در حوزه کار خود داشته باشند. استفاده از نرم افزار مذکور این امکان را برای صاحبان کسب و کارهای مذکور فراهم می کند که نظارت علمی دقیق و بهتری بر عملکرد مدیران و مجموعه های تحت مدیریتشان داشته و از این طریق بهره وری فعالیت های خود را بالا ببرند.
از سوی دیگر وجود امکان ثبت دقیق اطلاعات به صورت دیجیتالی و بر خط این امکان را برای اجرای هرچه بهتر سیستم های پیاده کننده نظام های گواهی دهنده بین المللی فراهم می سازد و در جهت اخذ گواهی های مورد نظر اعم از HACCP، ASC و MSC و… بسیار کاربردی خواهد بود.
از عموم ذینفعان تقاضا می شود نسبت به مراجعه به آدرس http://www.invar.ir/pansea برای کسب اطلاع و نیز ثبت نام اولیه (که هیچ هزینه ای نیز در بر ندارد) آمادگی و علاقه مندی خود را اعلام نمایند. همکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اتحادیه و یا آقای مهندس کاووسی به شماره 09123053138 تماس حاصل فرمایند.