اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

ششمین همایش ملی و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته در ۲۷ تیرماه برگزار می گردد.

ششمین همایش ملی و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته در ۲۷ تیرماه برگزار می گردد.

به اطلاع می رسد که در روز یکشنبه ۲۷ تیر ماه مصادف با ۱۸ جولای ششمین همایش ملی خاویار و نمایشگاه جانبی و صنایع وابسته با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان های شیلات و دامپزشکی در سالن صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از ساعت ۹ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

در این همایش که بصورت توأم حضوری و وبیناری برگزار می گردد جناب آقای Paolo Bronzi رئیس انجمن جهانی حفاظت از ماهیان خاویاری هم سخنرانی ویدئو کنفرانسی خواهند داشت و همچنین دو تن از کارشناسان بین المللی صنعت خاویار هم حضورا در همایش به ایراد سخن می پردازند.

از جمله برنامه های همایش تقدیر از صادرکنندگان برتر خاویار، تقدیر از پیش کسوتان عرصه فرآوری و عمل آوری خاویار و برگزاری نمایشگاه جنبی و نیز رونمایی از تمبر روز جهانی خاویار خواهد بود.

سازمان های شیلات، دامپزشکی، موسسه علوم تحقیقات شیلاتی، اتحادیه، کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار آبزیان برگزار کنندگان اصلی و چند حامی مهم دیگر از ارکان این همایش هستند.

بدین وسیله از همکاران محترم و خصوصاً تولیدکنندگان و صادرکنندگان خاویار که سهم بسیار مهمی در پیشبرد این صنعت در کشور را داشته و عملا بار اصلی را بر دوش دارند درخواست می گردد با حضور خود در همایش و خصوصاً « نمایشگاه جنبی» که قطعا مورد بازدید وزیر محترم و هیئت همراه قرار می گیرد فعالانه شرکت فرمایند.گرامیداشت روز خاویار ایرانی – رونمایی از تمبر یادبود – تولید ماهیان در ایران و جهان – صادرات بازارهای هدف و چالشها – مدیریت بهداشت، بیماری و تغذیه – استانداردسازی در صنعت خاویار – تقلب، قاچاق خاویار و CITES – خاویار، فراوری وتضمین کیفیت – سازمان کشورهای صادر کننده خاویار

لینک حضور مجازی در وبینار: online.inif.ir/event  ساعت 9 الی 16 یکشنبه 27 تیر ماه 1400 بصورت نیمه حضوری در مکان صندوق نوآوری وشکوفایی نهاد ریاست جمهوری برگزار میگردد