اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

عبور موفقیت آمیز میگوی پرورشی ایران از دیوار چین

عبور موفقیت آمیز میگوی پرورشی ایران از دیوار چین

 

پس از سفر موفقیت آمیز اخیر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به چین که با پیگیری و همراهی نمایندگان اتحادیه انجام شد خوشبختانه نام 64 واحد معرفی شده ایران در وب سایت گمرک چین قرار گرفت و مجوز صادرات مستقیم میگوی پرورشی ایران به چین عملا صادر گردید.
این موفقیت که حاصل یک کار هماهنگ جمعی میان حاکمیت و بخش خصوصی کشور بود را به همه ذی نفعان اعم از پرورش دهندگان ، فراوران و صادرکنندگان و نیز مسئولین دولتی تبریک می گوییم.
شایسته است از تلاش های خالصانه جناب مهندس حجتی وزیر محترم جهاد کشاورزی و مهندس فتحی معاون بین الملل ،آقایان دکتر رفیعیپور و خون میرزایی رؤسای سازمان های دامپزشکی و شیلات ، دکتر کیخا و مهندس ابراهیمى رییس و نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ،دکتر ماکنعلی، خانم دکتر دباغیان، دکتر برومند ، دکتر فضلیخانی و دکتر شاهرخی و جناب آقای اکبرپور مدیران دلسوز و متعهد سازمان دامپزشکی ، جناب دکتر گلشاهی و سایر عزیزانی که به نحوی از انحا در این توفیق نقش داشتند( از جمله آقای کشاورززاده سفیر محترم کشورمان در پکن و آقای کامل رایزن اقتصادی سفارت) کمال قدردانی را داشته باشیم.
اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران نیز مفتخر است که در این موفقیت نقش آفرینی داشته و تا حد ممکن به وظایف خود عمل کرده است.
گمرک چین برای 5 محموله اول شرایطی را گذاشته است که به موقع به اطلاع صادرکنندگان عزیز خواهد رسید.

به امید موفقیت های بیشتر???