اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

مجموعه پیهان، از مزرعه تا سفره، سالم و آماده

مجموعه پیهان، از مزرعه تا سفره، سالم و آماده

در تاریخ یکشنبه 22 مهرماه  جناب آقای دکتر صالحی رئیس محترم سازمان شیلات ایران، تعدادی از مدیران شهرداری تهران و همچنین دبیر کل محترم اتحادیه از مجموعه عرضه نوین ماهی در میدان میوه و تره بار قزل قلعه بازدید به عمل آمد.

این مجموعه تحت عنوان “پیهان، از مزرعه تا سفره، سالم و آماده” به مدیریت آقای قمری و با مشارکت جناب آقای دکتر تراهی اداره می شود، بسیار شکیل، زیبا و کارا طراحی شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. دراین جا انواع ماهی دریایی و پرورش میگو با کیفیت بسیار خوب به مردم عرضه می شود و علاوه بر آن انواع ماهی طعم دار شده و غذاهای آبزیانی آماده به طبخ به خانواده ها پیشنهاد می شود. درکنار این بخش، یک رستوران غذاهای دریایی با طعم های بسیار جذاب قرار دارد که ابتکاری جالب و قابل تقدیر است. از جمله غذاهای این رستوران، علاوه بر غذاهای عادی نظیر سبزی پلو با ماهی و میگو سوخاری و استیک ماهی و … غذاهای ابتکاری نظیر لازانیا با ماهی ، کباب کوبیده ماهی، دونرفیش، همبرگر ماهی و … هم سرو می شود که بسیار لذیذ و واقعاً خوش طعم بود.

باعرض تبریک و خسته نباشید به آقای دکتر تراهی و همکارانشان راه اندازی این مجموعه که به هزینه شخصی و بدون استفاده از حمایت های مالی دولتی انجام شده فرصتی برای توسعه مصرف آبزیان است که باید همگی از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم.