اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

ملاقات مدیران اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران با معاون وزیر و رئیس جدید سازمان شیلات ایران

ملاقات مدیران اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران با معاون وزیر و رئیس جدید سازمان شیلات ایران

در پی صدور حکم رئیس جدید سازمان شیلات ایران و انتصاب آقای دکتر نبی الله خون میرزایی به سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی، توسط جناب آقای مهندس حجتی در روز شنبه 97.11.27 جلسه ای با حضور آقایان معصومی، احمدی و خدایی در دفتر جناب آقای دکتر خون میرزایی برگزار شد.

در این جلسه که آقایان رستم پور و گلشاهی نیز حضور داشتند ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر خون میرزائی به سمت رئیس سازمان شیلات ایران و آرزوی توفیقشان در خدمت به جامعه فعالان شیلاتی کشور و تشکر ویژه از این که دراولین روز کاری فرصتی را برای این جلسه اختصاص دادند آمادگی اتحادیه برای تداوم همکاری و نقش آفرینی بیشتر در عرصه اقدامات مشترک در جهت بهبود شرایط صنعت اعلام گردید.

در این جلسه از تلاش های خالصانه ی دکتر صالحی تقدیر و درخواست شد که سیاست های مثبت گذشته تداوم یافته و تغییراتی در حوزه بازگشت اقتدار سازمان شیلات برای نقش آفرینی موثرتر و حمایت از فعالان این بخش ایجاد شود.

آقای دکتر خون میرزایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از نقش مثبت بخش خصوصی و اعلام این که از خدمات و فعالیت های انجام شده توسط اتحادیه اطلاع داشته و رضایت دارند، آمادگی خود را برای توسعه همکاری ها خصوصاً در حوزه تصمیم سازی و سیاستگزاری را اعلام فرمودند.