اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

اطلاعیه مهم- آغاز فرایند صدور گواهى نامه هاى ASC و MSC

اطلاعیه مهم- آغاز فرایند صدور گواهى نامه هاى ASC  و MSC

به اطلاع همه فعالان صنعت آبزیان می رساند گواهی های بین المللی ASC و MSC با هدف تولید مطمئن، پایدار و مسئولانه و با قابلیت ردیابی و کنترل بهداشتی در حوزه محصولات شیلاتی در جهان شناخته می شود و هم اکنون یکی از تاثیر گذارترین گواهی ها در تجارت آبزیان می باشد که تا کنون اختیاری بوده اما به زودى اجبارى خواهد شد.
با توجه به اهمیت این موضوع، اتحادیه تولید و تجارت آبزیان از حدود 1.5 سال قبل اقدام به فراهم سازی شرایط اخذ این گواهی برای شرکت های ایرانی نمود.
لازم به ذکر است که به دلیل تحریم ناجوانمردانه آمریکا کسب توافق برای عقد قرارداد انجام پروسه ارزیابی و شروع کار بسیار سخت بود که خوشبختانه این مشکل برطرف شد.
در این راستا سمینار آموزش آشنایی با گواهی های ASC و MSC در محل ساختمان تشکل های اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران در تاریخ 23 تیرماه 99 از ساعت 14 تا 17 برگزار خواهد شد. مدرس این دوره آقای زاهد انیس ارسلان از مدیران شرکت آگفوسرت ترکیه هستند که طرف قرارداد اتحادیه می باشند.
علاقه مندان می توانند به صورت حضوری یا از طریق مجازی بر اساس شرایطی که اعلام شده از این برنامه استفاده کنند. بدین جهت امکان پخش همزمان آنلاین و لایو سمینار مذکور از طریق وبسایت اتحادیه امکانپذیر گردیده است لذا لارم است برای اخذ تیکت آنلاین شرکت در سمینار با دفتر اتحادیه بخش روابط عمومی، هماهنگی های لازم را بصورت تلفنی انجام دهید.