اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

برگزاری جلسه هماهنگی در ساماندهی صادرات خاویار پرورشی کشور

برگزاری جلسه هماهنگی در ساماندهی صادرات خاویار پرورشی کشور

با حضور آقای دکتر شکوری مسئول محترم ساتیس آبزیان کشور و با مشارکت تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی خاویار پرورشی ایران، در روز شنبه 98.08.11 از ساعت 9 تا 12 جلسه هماهنگی برای تصمیم گیری در خصوص اصلاح وضعیت تولید و صادرات خاویار در محل دفتر اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه که آقایان مهندس معصومی رئیس هیئت مدیره و دکتر خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند آمارهای تولید و صادرات خاویار، مخاطرات عدم وجود سامانه الکترونیکی قابل کنترل، ضرورت اصلاح رویه ها در جهت دفع این خطرات و راهکارهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

در صورتجلسه 7 ماده ای که مورد تصویب این جلسه قرار گرفت؛ مطابق پیشنهاد جناب آقای دکتر شکوری مقرر شد که سامانه ثبت و ضبط الکترونیکی تولید، فراوری و بازار خاویار توسط اتحادیه با همکاری سازمان شیلات راه اندازی شود و تحت نظارت مسئول ساتیس آبزیان کشورزمینه رفع ابهامات و نگرانی های موجود را فراهم آورد. به همین منظور یک فرصت سه ماهه به تولیدکنندگان واحدهای فراوری و نیز شرکت های تجاری داده خواهد شد که در این فاصله خود را با مقررات جدید وفق دهند و پس از آن صدور گواهی ساتیس خارج از این سامانه انجام نخواهد شد. مشروح گزارش و مصوبات این جلسه در بولتن شماره 65 خواهد آمد.