اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

برگزاری دومین جلسه هماهنگی اقدامات برای ساماندهی تولید و تجارت خاویار

برگزاری دومین جلسه هماهنگی اقدامات برای ساماندهی تولید و تجارت خاویار

با حضور آقایان دکتر شکوری و دکتر گلشاهی و مهندس کرمی راد از سازمان شیلات ایران و مشارکت تعدادی از فعالان صنعت خاویار در روز 98.09.23 دومین جلسه ساماندهی تولید و تجارت خاویار از ساعت 14 تا 16 در محل دفتر اتحادیه تشکیل گردید.


دراین جلسه ابتدائاً در خصوص سازوکار و فرم های مورد نظر برای ثبت اطلاعات در سامانه طراحی شده توسط اتحادیه مباحث دقیقی صورت گرفت. در این رابطه مقرر شد که در مرحله اول اطلاعات مربوط به بخش تجارت و صدور کد سایتس بارگزاری شود و پس از طی دوره آزمایشی، اطلاعات سایر بخش ها شامل فراوری و مزارع نیز وارد سامانه گردد.

با توجه به مصوبه جلسه اول که ضرورت و اهمیت راه اندازی این سامانه مورد تایید و تاکید بخش دولتی و خصوصی قرار گرفته و مقرر شد که اتحادیه تحت نظارت سازمان شیلات ایران نسبت به راه اندازی سامانه اقدام نماید، مقرر شد که بارگزاری فرم ها و شیوه درج اطلاعات و ثبت سوابق با نظر مستقیم سازمان شیلات ایران و تحت نظارت جناب آقای دکتر شکوری مسئول محترم سایتس ماهیان خاویاری کشور انجام گردد.

در ادامه گزارشی از جلسات با سازمان دامپزشکی و گمرک در جهت رفع مشکلات صادرکنندگان خاویاری ارائه شد و مقرر شد که پیگیری های بعدی از طریق اتحادیه انجام شود.