اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران

برگزاری مجمع عمومی اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران

پیرو آگهی دعوت مندرج در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ 28 خرداد98  دهمین مجمع عمومی تاریخ  اتحادیه در طبقه اول ساختمان جدید اتاق بازرگانی ایران برگزار گردید.

از مجموع 82 شرکت که نام آنها از سوی دبیرخانه اتحادیه به معاونت تشکل های اتاق ایران بعنوان شرکتهای واجد شرایط اعلام شده بود مجمع با حضور  62 شرکت (یعنی بیش از 76.5 % واجدین) تشکیل گردید.

پس از اعلام رسمیت جلسه توسط نماینده محترم اتاق ، هیئت رییسه مجمع متشکل از آقایان مشکین آذریان ، علی اکبر بنیاد، مرتضی هراجی و محمد حاج قربانی به عنوان رییس ،نظار و منشی با رای حاضرین تعیین گردیدند.

مطابق دستور پس از استماع گزارش هیئت مدیره که توسط جناب مهندس معصومی ارائه شد گزارش  صورتهای مالی ارائه گردید و با قرائت گزارش بازرس محترم اتحادیه ، کلیه گزارشات و صورتهای مالی به تصویب اعضا رسید.

سپس در زمینه تعیین ورودیه و حق عضویت سالیانه و درآمدهای ناشی از صادرات و واردات آبزیان و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار تصمیم گیری شد.

پس از آن 11 نفر از کاندیداهای هیئت مدیره با معرفی کوتاه خود اعلام آمادگی خویش را برای حضور در هیئت مدیره اتحادیه اعلام نمودند . همچنین سه نفر از حاضرین نیز نامزد سمت بازرسی اتحادیه شدند.

با رأی گیری که بصورت کتبی و محرمانه صورت گرفت اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسین  مشخص گردیدند و آقایان جهانشاه سلطانعلی 48 رای، علی خطیبی45 رای،حسین معصومی 41رای،  امیر شهریاری 40 رای، داوود نوری 38 رای، پرویز محبی 31 رای و صالح ادیبزاده 27 رای حاضرین مجمع را کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند و آقایان هادی سنگانیان با 26 رای و حامد شاهرخی با 23 رای به سمت عضو علی البدل انتخاب گردیدند.ضمنا آقای مهرداد بازرگان هم که 23 رای اخذ نموده بودند داوطلبانه به نفع آقای شاهرخی کنار رفتند.

همچنین آقای حسن علی دیانی به عنوان بازرس اصلی و محسن دلکش بازرس علی البدل انتخاب شدند.

ذیلا میتوانید گزارشی تصویری را از مجمع ملاحظه فرمایید.