اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

نکات مهم در اجرای پروتکل کووید 19 در تولیدات صادراتی آبزیان

نکات مهم در اجرای پروتکل کووید 19 در تولیدات صادراتی آبزیان

اعضای محترم اتحادیه
احتراما همان گونه که قبلا به اطلاع رسید و در وبینار برگزار شده در تاریخ 99.07.13 به تفصیل توضیح داده شد، ارائه گواهی رعایت الزامات پیشگیری از کووید 19 در محموله های صادراتی آبزیان کشور می تواند به توسعه بازار صادراتی آن کمک کند. در این ارتباط اتحادیه طی تفاهم با شرکت فاتک (مجری پروتکل بهداشتی کووید 19) ضمن تبیین موضوع و اعلام کلیات و ارائه پروتکل مبنایی به سازمان دامپزشکی که مورد استقبال آن سازمان نیز قرار گرفت شرایط را برای استفاده متقاضیان را فراهم آورده است.

همچنین مجددا متذکر می گردد اجرای پروتکل کووید 19، (مستند به مدارک ارائه شده توسط اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران به سازمان دامپزشکی کشور) شرط صدور تاییدیه برای کشور مقصد خواهد بود.
علیهذا ضمن دعوت شرکت های فراوری و صادرکنندگان محترم به بهره مندی از این فرصت و تماس با شرکت مجری یادآوری می گردد که هر یک از متقاضیان می بایست متناسب با شرایط خود و مطالعه کامل قرار داد و شرح خدمات و شرایط بیمه کالا و … ، اقدام به عقد قرار داد نمایند و طبیعتا با توجه به تفاوت شرایط و الزامات و نیازهای هر مجموعه، قراردادها متفاوت و مسئولیت آن بر عهده خود شرکت ها خواهد بود و اتحادیه دخالتی در جزئیات قراردادها نخواهد داشت.