اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گزارش جلسه اصلاح قیمت ها

گزارش جلسه اصلاح قیمت ها

صورتجلسه مورخ 98.02.09

با حضور آقایان سلطانی (دریازاد)، محمدی و حسنی (شارین)، متینی (شیلات نگین بیستون)، حمید حاج قربانی (زرافشان جنوب)، مغاری و قاسمی (تحفه)، فلاحدوست (دریاهوده)، مصیبی (شیلات خلیج فارس نوین)، رسولی (دریای نیلگون چابهار) و خدایی و بابایی (اتحادیه) در جلسه مورخ 98.02.09 که از ساعت 14 الی 16 در محل سالن جلسات ساختمان تشکل های اتاق بازرگانی برگزار گردید موارد ذیل به تصویب رسید:

1) قیمت برخی از ماهی های داخلی که در بازار موجود است و قیمت های خرید آن از صیاد افزایش داشته مورد بازبینی قرار گرفت و مقرر شد که تغییراتی متناسب با قیمت مواد اولیه و با رعایت توان مصرف کننده صورت پذیرد و تا روز چهارشنبه 98.02.11 به فروشگاه ها اعلام گردد.

2) در مورد ماهیان وارداتی (هوکی،سالمون و تیلاپیا) با توجه به ابهام در قیمت ارز و عدم وجود کالای جدید در بازار، بعدا تصمیم گیری شود.

3) از آن جا که تثبیت قیمت های جدید بدون قطع تخفیفات بی معناست، شرکت ها متعهد گردیدند که تخفیفات فعلی را قطع نمایند.

3) برای ماه مبارک رمضان ارائه تخفیف ویژه این ماه (مشروط به تایید قیمت های جدید توسط فروشگاه ها) تا سقف 30 % ( با احتساب 10 % سهم فروشگاه و 20 % سهم شرکت ها) مجاز می باشد.

4) در مورد روش کسر مارژین توسط شهروند که از قیمت جت پرینت می باشد (نه پس از کسر 10 % سهم تخفیف شهروند) همه شرکت ها توافق نمودند که نسبت به عدم پذیرش این رویه اقدام و در صورت عدم همراهی شهروند از تحویل کالا خودداری نمایند.

5) در مورد فروشگاه رفاه که با روشهای خاص درصدد است 8 % مازاد بر قرارداد را از شرکت ها کسر نماید ضمن مخالفت با این موضوع مقرر شد آقایان مغاری و مصیبی اطلاعات بیشتری أخذ و به اتحادیه اطلاع رسانی کنند.