اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گزارش پایش بازار آبزیان ؛ این بار “رصد مراکز عرضه کننده خاویار تقلبی در تهران”

گزارش پایش بازار آبزیان ؛ این بار “رصد مراکز عرضه کننده خاویار تقلبی در تهران”

با سلام و احترام و تبریک سال نو
به اطلاع اعضای محترم می رساند در نیمه دوم اسفندماه سال گذشته گزارش هایی در مورد فروش فراورده های ساختگی و تقلبی با عنوان خاویار روسی و آذربایجانی و … در برخی از فروشگاه های مواد پروتئینی در سطح شهر تهران به اتحادیه واصل گردید.در این ارتباط بازدید های میدانی و نا محسوس کارشناسان اتحادیه انجام و پس از حصول اطمینان از صحت گزارش ها و تهیه مستندات و مشخصات مراکز مورد نظر، مراتب جهت پیگیری و اقدام لازم به اطلاع سازمان دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان تهران رسید. بر همین اساس و با توجه به حساسیت موضوع به فوریت اکیپی متشکل از ریاست محترم، کارشناسان و حراست اداره کل دامپزشکی شهر تهران در روزهای پایانی سال گذشته به مراکز یادشده مراجعه و ضمن توقیف تعداد زیادی از خاویارهای تقلبی نسبت به تشکیل پرونده و احضار متصدیان این واحد ها اقدام شد.
لازم به ذکر است که این موضوع طی نامه رسمی اداره کل دامپزشکی استان تهران به شماره 9 مورخ 1400.01.10 در پاسخ به درخواست شماره 4671 مورخ 25 اسفند 99 به اتحادیه اعلام گردید.

این اقدام درراستای حمایت از تولیدکنندگان محترم خاویار پرورشی و حفظ و حراست بازار این محصول پر ارزش صورت گرفته و ان شاءالله تا حصول نتیجه نهایی و کشف منبع اصلی توزیع این نوع محصول تقلبی ادامه خواهد داشت.
لازم است از اقدام سریع سازمان دامپزشکی و خصوصاً حضور مسئولانه رئیس محترم دامپزشکی شهر تهران در این اقدام پیشگیرانه تقدیر نمود.همان گونه که اشاره شد اقدامات بعدی در حال پیگیری می باشد.
شایسته است همکاران محترم نیز در سراسر کشور نسبت به انعکاس اطلاعات مشابه در مورد عرضه این نوع خاویار تقلبی به اتحادیه فعالانه اقدام نموده و با یک حرکت جمعی بتوان به صورت ریشه ای با این معضل برخورد نمود.