اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

⭕️ اطلاع رسانی برگزاری وبینار آشنایی با بیمه اجباری میگو از مبادی تولید

⭕️ اطلاع رسانی برگزاری وبینار آشنایی با بیمه اجباری میگو از مبادی تولید

با سلام
◀️ به اطلاع کلیه فعالان صنعت میگوی کشور می رساند بر اساس بند ث ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که اشعار می دارد دولت مکلف به “پوشش بیمه اجباری کلیه دامها در مقابل بیماری های مشترک و واگیردار، پرداخت حداقل پنجاه درصد 50% سهم بیمه گر توسط دولت و اجرای برنامه حذف دام در کانون های آلوده پس از پیش بینی در بودجه سنواتی” است، اجرای بیمه اجباری آبزیان از مبادی تولید ابلاغ گردیده است.
در این راستا پس از برگزاری جلسات متعدد، تفاهمنامه همکاری میان تشکل های آبزی پروری کشور و رؤسای سازمان های شیلات، دامپزشکی و رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی در مورخ 99/06/05 تحت شماره92/085/1048منعقد گردید.
بر همین اساس دستورالعمل اجرایی بیمه ماهیان سردابی و میگو در تاریخ 99/11/11 به روسای سازمان های شیلات و دامپزشکی اعلام و خلاصه شرایط و دستورالعمل خاص میگو ابلاغ گردید که ظاهرا مراتب ازطریق ادارات کل شیلات جهت اطلاع به ذی نفعان منعکس گردیده است و جهت اطلاع بیشتر مجددا اطلاع رسانی می شود. (پیوست های 1 الی 3)
علیهذا نظر به آن که مطابق ماده 6 دستورالعمل میگو، مراکز تکثیر به نمایندگی از صندوق بیمه کشاورزی می بایست قبل از حمل پست لارو طبق ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی و شیلات ایران نسبت به صدور بیمه نامه برای کلیه پست لاروهای فروش رفته خود اقدام نمایند شایسته است همکاران محترم به این موضوع توجه داشته باشند.
از آن جا که اطلاع رسانی صحیح و شفاف برای حصول بهتر اهداف تعیین شده ضروری است لذا با هماهنگی و حضورمدیران و کارشناسان صندوق بیمه و سازمان های شیلات و دامپزشکی جلسه ای به صورت وبیناری از طریق لینک http://c-ir.ir/bimemeygooseminar در تاریخ 1400/01/29 از ساعت 13 الی 15 برگزار می گردد.
با توجه به سؤالات فراوانی که در این زمینه وجود دارد از همه عزیزان تقاضا می گردد حتما در این جلسه شرکت نموده و پرسش های خود را مطرح فرمایید.

این خبر پیوست دارد.