اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

آغاز ثبت نام آنلاین برای نمایشگاه 2024 آبزی پروری ویتنام

آغاز ثبت نام آنلاین برای نمایشگاه 2024 آبزی پروری ویتنام

7 می 2024
پیش ثبت نام برای رویداد 2024 آبزی پروری ویتنام به طور رسمی آغاز شده است. ویتنامی‌ها وعده می‌دهد که نمایشگاه پیش رو‌ از همه رویدادهای قبلی هیجان‌انگیز‌تر باشد.

رویداد 2024 آبزی پروری ویتنام، از 9 تا 11 اکتبر برگزار می‌شود

 

کنفرانس بین المللی آبزی‌پروری ویتنام همزمان با نمایشگاه‌های Vietstock Expo وForum  (نمایشگاه پیشرو در بخش‌های خوراک، دام، گوشت و آبزی پروری) برگزار می‌گردد.

 

با سابقه موفقیت 20 ساله، این رویداد سالانه به عنوان یک پلتفرم مهم برای ذینفعان، آبزی‌پروران، تأمین کنندگان و سایر اعضای صنعت به منظور آشنایی با فناوری‌های پیشرفته، تبادل دانش و تقویت مشارکت‌هایی است که صنعت دام و آبزی پروری در ویتنام را رو به جلو سوق می‌دهد.

 

نمایشگاه آبزی پروری امسال، با هدف پیشی گرفتن از تمام دوره‌های قبلی، بیش از 400 غرفه دار و بیش از 13000 بازدید کننده از 50 کشور و منطقه را گرد هم می‌آورد تا رویدادی چشمگیر و به یاد ماندنی را بسازد.

 

برنامه و فعالیت‌های مهم متعددی قبل و حین نمایشگاه با هدف ارتقای توسعه پایدار صنعت دامپروری و آبزی پروری برنامه‌ریزی شده است. از جمله این موارد می‌توان به مراسم اهدای جوایزVietstock ، فناوری‌ها، ارائه راه‌حل‌ها‌ی پیشنهادی و مجموعه‌ای از طرح‌های پایلوت دامی و آبزی پروری اشاره کرد.

پیش‌ثبت‌نام برای این رویداد هم‌اکنون آغاز شده است و به شرکت کنندگان این امکان را می‌دهد که تجهیزاتشان را مستقر کرده و از امکانات بهترین استفاده را ببرند؛ همچنین به اطلاعات مربوط به اخبار صنعت، به روزرسانی‌ها‌ی جدید، روندهای بازار، رویدادهای پیش رو، محصولات و شرکت کنندگان، دسترسی داشته باشند و از ثبت نام دٌرست در روز نمایشگاه و مشکلات احتمالی رهایی یابند.

لینک سایت پیش ثبت نام:  https://www.aquafisheriesexpo.com/en/

توضیح برای همکاران علاقه مند حضور در این رویداد:

“علاقه مندان می‌توانند با کلیک کردن بر روی لینک منبع خبر و یا سایت aquafisheriesexpo که در ذیل آمده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.”