اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

کتاب ساختار و تاریخچه برنامه‌ریزی آبزی‌پروری در سازمان خوار‌ بار کشاورزی سازمان ملل متحد و سیاست‌های پیش‌رو

کتاب ساختار و تاریخچه برنامه‌ریزی آبزی‌پروری در سازمان خوار‌ بار کشاورزی سازمان ملل متحد و سیاست‌های پیش‌رو

کتاب ساختار و تاریخچه برنامه ریزی آبزی پروری فائو گردآوری شده توسط آقای دکتر حسین عبدالحی چاپ و در اختیار ذی نفعان قرار گرفت.
🔸توسعه آبزی پروری به عنوان یکی از بخش‌هایی که در دهه‌های اخیر بیشترین رشد را در میان فعالیت‌های کشاورزی داشته و به شدت مورد توجه فائو است؛ کمیته ماهیگیری فائو بالاترین ساختار تصمیم گیری این سازمان است.

سازمان خواروبار کشاورزی جهان برای توسعه آبزی و پروری ساختار جالبی را طی کنفرانس‌های آبزی پروری که در هر دهه برگزار شده ایجاد کرده است.

این کنفرانس‌های چهارگانه (۱۹۶۷ ژاپن🇯🇵، ۲۰۰۰ بانکوک🇨🇷، ۲۰۱۰ بانکوک و ۲۰۲۱ شانگهای🇨🇳) با انتشار بیانیه‌هایی نقشه راه توسعه بزی پروری جهان را روشن کرده‌اند. همچنین از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۲۳، ۱۲ اجلاس هم تحت عنوان زیر کمیته آبزی پروری این سازمان در کشورهای مختلف برگزار شده که پیشرفت‌های کار و مصوبات بیانیه‌های کنفرانس‌های فوق را پیگیری و رصد کرده است.

” آقای دکتر عبدالحی ” کارشناس برجسته آبزی پروری کشور که در سمت‌های مختلف در سازمان شیلات و موسسه علوم و تحقیقات شیلات قرار داشته‌اند در تعدادی از این کنفرانس‌ها و کمیته‌ها حضور داشته و ریاست دهمین اجلاس را زیر کمیته آبزی پروری که در سال ۲۰۱۷ ر رم برگزار شد را نیز بر عهده داشته‌اند.

ایشان بیانیه‌ها و مصوبات این کنفرانس و کمیته‌ها را در اختیار اتحادیه قرار دادند که اینک به صورت یک کتاب مستقل در اختیار سیاستگذاران توسعه شیلاتی و آبزی پروری کشور اعم از مسئولین دولتی در سازمان‌های شیلات و دامپزشکی و موسسه تحقیقات شیلاتی و نیز ذینفعان بخش خصوصی صنعت آبزی پروری شور قرار می‌گیرد.

مطالعه دقیق مفاد این کتاب ارزشمند را به عموم فعالان و خصوصا مدیران دخیل در امر سیاست گذاری توسعه این صنعت در کشور توصیه می‌نماییم.

فایل پیوست
دانلود کتاب