اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

آموزش آنلاین پرورش کپور علفخوار با هدف بهبود رفاه این ماهی برای آبزی‌پروران چینی راه اندازی شد

آموزش آنلاین پرورش کپور علفخوار با هدف بهبود رفاه این ماهی برای آبزی‌پروران چینی راه اندازی شد

8 می 2024
FAI[1]  اعلام کرده است که یک دوره آنلاین به زبان چینی برای بهبود استانداردهای رفاه ماهی کپور علفخوار (آمور) با هدف حمایت از توسعه صنعت پرورش این ماهی در چین راه اندازی شده است.


[1] FAI یک شرکت شناخته شده بین المللی در توسعه علم و فناوری آبزی پروری دریایی است. این مرکز تحقیقات دریایی در آردتو اسکاتلند مستقر بوده و آزمایش‌های ژنتیکی، خوراک و بیماری و همچنین طیف وسیعی از خدمات تحقیقاتی را برای صنعت، دولت و دانشگاه ارائه می‌دهد.

هدف این دوره قرار دادن دانش رفاه حیوانات در اختیار آبزی‌پروران است | منبع: FAI

 

FAI یک سازمان تحقیق و توسعه آبزی پروری، دوره آنلاین شاخص‌های رفاه ماهی کپور علفخوار خود را به زبان چینی منتشر کرده است، که نشان دهنده تعهد مستمر به بهبود استانداردهای رفاه ماهی کپور در چین است. راه‌اندازی دوره شاخص‌های رفاهی ماهی کپور چینی منبع ارزشمندی برای کمک به افزایش رفاه و عملکرد ماهی کپور پرورشی را در چین به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده این گونه در سطح جهان فراهم می‌کند.

 

آموزش آنلاین پرورش ماهی آمور به زبان چینی آن هم قبل از انتشار کتابچه راهنمای آبزی پروری  FAIنشان دهنده حمایت بیشتر از توسعه صنعت چین است.

 

دکتر Sara Barrento مدیر برنامه آبزی پروری FAI در بیانیه مطبوعاتی این سازمان توضیح داد: “بیش از 5.8 میلیون تن ماهی کپور سالانه تولید می‌شود که اکثر آن مربوط به کشور چین است”.

 

«هدف اولیه FAI آشکارسازی دانش رفاه حیوانات، پردازش این دانش و سپس قرار دادن آن در اختیار آبزی‌پروران است. این دقیقا همان کاری است که ما با راه اندازی دوره شاخص‌های رفاهی ماهی کپور علفخوار به زبان چینی انجام می‌دهیم.

 

این دوره رایگان مبتنی بر آخرین تحقیقات علمی، برای ارائه اطلاعات و دسترسی آسان جهت آموزش آبزی‌پروان در مورد مزایای بهبود رفاه ماهی کپور علفخوار طراحی شده است. این آموزش، که به زبان‌های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی نیز موجود است یک مرور کلی از شاخص‌های رفاه ماهی کپور در مورد تغذیه، سلامت، محیط زیست و رفتار ارائه می‌دهد. همچنین بیان می‌کند که آبزی‌پروان چگونه می‌توانند مسائل رفاهی را شناسایی کرده و شیوه‌های بهبود یافته رفاه ماهی را در روال‌ کاری روزانه خود پیاده‌سازی کنند.

 

Øistein Thorsen مدیر اجراییFAI در پایان گفت: “تحقیقات و تجارب FAI در بخش آبزی پروری نشان می‌دهد که بهبود رفاه ماهی نه تنها منجر به ماهی سالم‌ترو تجربه کیفیت زندگی بهتر می‌شود، بلکه سود دهی را برای آبزی‌پروان نیز بهبود می‌بخشد”.