اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

هدف شرکت Aquatech جلب توجه درنمایشگاه اخیرآبزی پروری انگلستان است

هدف شرکت Aquatech جلب توجه درنمایشگاه اخیرآبزی پروری انگلستان است

7 می 2024
گروه Gael Force[1] تولید کننده زیرساخت‌های مزارع ماهی، با هدف ایجاد تأثیر ماندگار در کنفرانس آتی Aquaculture UK، از طرح‌ دو قطعه جدید کیت aquatech پرده برداری کرده است.


[1] Gael Force Groupتولید کننده و تأمین کننده محصولات دریایی، فناوری و خدمات دریایی برای آبزی پروری و صنایع دریایی بین المللی است.

Gael Force  قصد دارد با معرفی غذاده Spreader (عکس در تصویر) و SeaQure Pen Ultra  تأثیر ماندگاری بگذارد. | منبع:  Gael Force Group

پیش از نمایشگاه آبزی‌پروری انگلستان (بزرگترین نمایشگاه تجاری بریتانیا برای این بخش، که از 14 تا 15 می 2024 برگزار می‌شود) شرکت فناوری‌های آبی Gael Force Group از دو محصول جدید خود رونمایی کرده که امیدوار است با این دو محصول در رویداد کنفرانس در کانون توجه قرار گیرد.

اولین محصول این شرکت، قفس دریایی با براکت فولادی به نام SeaQurePen Ultra است که بر اساس دانش و تجربه این شرکت در زمینه توسعه زیرساخت های آبزی پروری ساخته شده است.

این طرح از براکت‌های گالوانیزه‌ی سنگین، برای استحکام و انعطاف‌پذیری از میله‌های مهندسی شده‌ به منظور توزیع بار استفاده می‌کند. این قفس به صورت هدفمند برای مناطق متلاطم با امواج شدید طراحی شده است.

Jamie Youngمدیر فروش گروه Gael Force در مصاحبه مطبوعاتی گفت:«خوشحالیم که می‌توانیم قفس جدید خود را در نمایشگاه آبزی‌پروری انگلستان در این ماه به نمایش بگذاریم».

او افزود: « ما بیش از 25 سال است که به بخش آبزی پروری قفس عرضه می‌کنیم و نمایش براکت فولادی 560 میلی‌متری در بزرگترین نمایشگاه آبزی پروری انگلستان به ما این امکان را می‌دهد تا تعهدمان برای حل مشکلات چالش برانگیز را به مشتریانمان نشان دهیم».

در کنار طراحی قفس جدید  Gael Force غذاده بهبود یافته و جدید خود را معرفی خواهد کرد. هدف  Gael Forceاز طراحی غذاده جدید، ارائه پایداری و ماندگاری بیشتر خوراک در آب است، به این معنی که دیگر پرورش دهندگان می‌توانند در مسیر انتقال خوراک از سیلو به قفس اطمینان داشته باشند.