اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

به همت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد: نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

به همت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد: نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

در اجرای منویات مقام معظم رهبری در توجه به حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکنون هشت دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» را برگزار نموده است. طی این هشت دوره، قریب به ۱۰۸۰ میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت به مراکز علمی و پژوهشی در بستر نمایشگاه فروخته شده که از مصادیق بارز بازار سازی محصولات دانش بنیان است.

با توجه به نتایج به دست آمده و اشتیاق مراکز علمی و پژوهشی کشور و همچنین سازندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرانی به برگزاری نمایشگاه، معاونت علمی و فناوری «نخسین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» را از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذرماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کند که می تواند موجبات توجه بیشتر به صنایع داخلی و بومی سازی تجهیزات وارداتی شود. همانند سال گذشته نمایشگاه فوق هم زمان با «بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور» برگزار می شود و با همکاری و تعامل نزدیک دو مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می توان شاهد تبلور شعار «پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید» باشیم.

زمان بازدید از نمایشگاه: روزهای ۲۳ الی ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ الی ۱۶

مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران – سالن های خلیج فارس (۴۴)، میلاد (۳۱، ۴۰ و ۴۱)

تلفن هماهنگی بازدید: ۰۲۱۸۳۵۳۲۱۳۵

جهت کسب اطلاعات شرکت ها و محصولات عرضه شده در نمایشگاه و مشاهده تسهیلات حمایتی یارانه و لیزینگ به سایت نمایشگاه به نشانی زیر iranlabexpo.ir مراجعه فرمایید.​