اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

تور نمایشگاهی شیلات و غذاهای دریایی چین

تور نمایشگاهی شیلات و غذاهای دریایی چین

هر ساله نمایشگاه شیلات و غذاهای دریایی درکشور چین برگزار میشود. شهر چینگ دائو میزبان این نمایشگاه است که طیف وسیعی از فعالین حوزه ی آبزیان را به خود جذب می کند. این نمایشگاه با فضایی بالغ بر 45108 متر مکعب میزبان بیش از 33 هزار نفر بازدید کننده است. بیش از 1500 شرکت از بیش از 50 کشور در این نمایشگاه شرکت میکنند و این یعنی شما با تعداد بسیار بالایی شرکت و فعال حوزه ی آبزیان آشنا خواهید شد که مشتاقانه به دنبال گسترش حوزه ی کسب و کار و فعالیت خود هستند. ضمن اینکه کشور چین خود به تنهایی بزرگترین و رو به رشدترین بازار غذاهای دریایی را داراست.

نمایشگاه امسال

در بیست و چهارمین نمایشگاه شیلات و غذاهای دریایی CFSE که به مدت سه روز در آبان ماه برگزار می شود شما علاوه بر آشنایی با بازارهای رو به رشد جهانی میتوانید به معرفی محصولات و ایده های کسب و کار خود پرداخته و ارتباط خود را از سطح داخلی یا محدود در منطقه به سطحی وسیع و جهانی ارتقا دهید؛ چرا که بهترین شرکت های پیشرو در زمینه ی شیلات و آبزیان در این نمایشگاه حضوری درخشان داشته و این فرصت استثنایی برای بازدید کنندگان فراهم می شود تا بتوانند از نزدیک با اطلاعات و محصولات روزشان آشنا شوند.

در نمایشگاه شیلات امسال چینگ دائوی چین بیش از 33 هزار فروشنده ی غذاهای دریایی از بیش از 100 کشور دنیا و همچنین از تمامی شهرهای چین جهت امضای قرارداد و گسترش شبکه ی ارتباطی خود با پیشروان جهانی صنایع شیلات حضور خواهند داشت. سالانه واردکنندگان، توزیع کنندگان، خرده فروشان تراز اول و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات غذاهای دریایی جهت یافتن محصولات، خدمات و فن آوری های روز دنیا از این نمایشگاه بازدید می کنند. بیش از 90% بازدیدکنندگان نمایشگاه CFSE از قبل واجد شرایط می باشند تا در سطح تصمیم گیری های خرید در این نمایشگاه تاثیر گذار باشند.

محصولات و خدمات نمایشگاه
• تجهیزات پرورش و فرآوری ماهی
• تجهیزات شیلات
• مواد بسته بندی
• غذاهای دریایی

چرا چینگ دائو

چینگ دائو به دلیل داشتن پایگاه بزرگ و رو به رشد در هر دو پردازنده اولیه و فرعی و همچنین واردکنندگان غذاهای دریایی ، به عنوان سایت اولین نمایشگاه شیلات و غذاهای دریایی چین در سال 1996 انتخاب شد. QIEC با داشتن معماری چشمگیر ، امکانات مدرن و ظرفیت برگزاری 6000 غرفه به اندازه استاندارد در 10 سالن نمایشگاه ، QIEC یکی از بزرگترین و مدرن ترین سالن های نمایشگاهی در چین است و از فضای کافی برای نمایش جهت ادامه رشد چشمگیر خود برخوردار است.