اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه نهمین جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورتجلسه نهمین جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

نهمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس اتحادیه با حضور آقایان شاهرخی،سمامی و نوروزی به صورت غیر حضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) و آقای شهیدیان به صورت حضوری از ساعت 15 الی 17 روز دوشنبه 9/12/1400 در محل دفتر اتحادیه تشکیل گردید. در این جلسه جناب دکتر خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات ذیل اخذ شد:

1. پیشنویس چینش برنامه همایش 15 اسفند ماه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شدآقای باسروی به نمایندگی پرورش دهندگان ، آقای شاهرخی از طرف تولید کنندگان و تامین کنندگان بچه میگو، آقای نوروزی از طرف سازندگان قفس و آقای فرش فروش در مورد تعمیر و نگهداری قفس‌ها مسائل و مشکلات را مطرح ‌کنند.
2. در زمینه دعوت از نمایندگان مجلس آقایان سمامی ( دعوت از آقای سید شمس الدین حسینی) و شاهرخی ( دعوت از آقای رضاخواه) اقدام کنند.آقای دکتر خدایی دعوت از روسای سازمان های شیلات و دامپزشکی و صندوق بیمه را انجام دهند. دعوت از سازمان نیرو دریایی جهاد خود کفایی و دکتر بیک محمد‌پور دستیار و مشاور سازمان بنادر دریانوردی جمهوری اسلامی و نمایندگان معاونت علمی رییس جمهور و دفتر مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی توسط آقایان شهیدیان و نوروزی انجام شود.
3. آماده‌سازی پاور پوینت و فیلم همایش با مسئولیت آقای لطفی و مشارکت آقایان شهیدیان و نوروزی انجام شود.
جلسه در ساعت 15 با ذکر صلوات خاتمه یافت.