اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورت جلسه دهمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورت جلسه دهمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان شهیدیان، نوروزی، فرش فروش و باسروی به صورت غیر حضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) و آقای شاهرخی و نیری به صورت حضوری دهمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس از ساعت 14:30 الی 16:30 روز دوشنبه 23/12/1400 تشکیل گردید. در این جلسه جناب دکتر خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند و طبق دستور جلسه موارد ذیل مطرح گردید:
1. ارزیابی جلسه هم‌اندیشی 15 اسفند ماه
• اعضای کمیته بر جنبه‌های مثبت همایش تأکید نموده و رعایت ترتیبات اصولی نظیردعوت عمومی با چاپ در روزنامه کثیر الانتشار (فراخوان عمومی)، دعوت از افراد واجد شرایط و….را مثبت دانسته و در عین حال تاکید نمودند که نواقص برطرف گردد
• با توجه به دیدگاه هایی که در همایش مطرح و مناسب نبودن توزیع استانی اعضای کمیته مورد تذکر واقع شد و نیز به لحاظ شرورت دعوت بیشتر از افراد اثرگذار از بخش های مختلف صنعت قفس اعم مقرر شد در این باره در جلسات بعد تصمیم گیری دقیق تری انجام شود..
• از آن جا که تعدادی از فعالان موفق به اخذ پروانه‌ها بهره برداری نشده ولی در حال فعالیت هستند مقرر شد دبیرخانه اتحادیه نسبت به شناسایی این فعالان و جذب آنان اقدام کند.
2. تدوین برنامه فعالیت کمیته در سال آتی
• پیشنویس برنامه پیشنهادی در اختیار اعضای کمیته قرار گرفت و مقرر شد که اعضا در اولین فرصت بررسی کرده و پیشنهادات خود را در جلسه بعدی کمیته ارئه دهند.
3. بررسی تقاضاهای واصله برای همکاری با کمیته
• با توجه به وصول مکتوب تقاضاهایی برای عضویت در کمیته و با عنایت به اصول مذکور در فوق مقرر شد در تا جلسه بعدی اعضای کمیته پیشنهادات خود را برای تنظیم آئین نامه و تدوین مبانی و ضوابط قنی و منطقی ارائه نمایند تا پس از تدوین و تصویب نسبت به بررسی تقاضاها اقدام گردد.
4. سایر مباحث
• مکتوب نمودن مطالبات مطرح شده در هم‌اندیشی جهت انعکاس رسمی به سازمان‌های بیمه و دامپزشکی.
• تهیه پیش‌نویس مطالبات کمیته از سازمان شیلات برای جلسه با آقای مهندس حسینی رئیس سازمان.

با ذکر صلوات ختم جلسه اعلام گردید.