اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

اعلام طرح کلی برنامه اجلاس غذاهای دریایی مسئولانه 2024 در شهر سنت آندره اسکاتلند

اعلام طرح کلی برنامه اجلاس غذاهای دریایی مسئولانه 2024 در شهر سنت آندره اسکاتلند

17 ژوئن 2024
اتحادیه جهانی غذاهای دریایی Global Seafood Alliance یک طرح کلی را برای اجلاس غذاهای دریایی مسئولانه که در پاییز امسال در St Andrews  اسکاتلند برگزار می‌شود ارائه کرده است.

این اجلاس میزبان طیف وسیعی از گفتگوها، کارگاه‌ها و رویدادهای آنلاین خواهد بود

اتحاد جهانی غذای دریایی (GSA) طرح کلی برنامه کنفرانس سران غذاهای دریایی مسئولانه خود را برای سال 2024 اعلام کرده است. این رویداد که قرار است در ماه اکتبر در St Andrews اسکاتلند برگزار شود، مختص کسانی است که با چشم انداز در حال تحول صنعت غذاهای دریایی درگیر هستد. کنفرانس پیش رو، وعده به اشتراک گزاری و برگزاری جلسات آموزشی متنوعی را داده است که در محیط ابزارهای نوین ارائه می شود.

اجلاس امسال اتحادیه جهانی غذاهای دریایی که با میزبانی مشترک Seafood Scotland برگزار می شود در مجموع 24 ساعت محتوای آموزشی را به کمک بیش از 40 سخنران با تخصص در زمینه‌های مختلف تولید غذاهای دریایی ارائه خواهد کرد. برنامه فعلی شامل پانل هایی در مورد آینده تولید ماهی سالمون، رفاه خدمه صیادی و خوراک آبزیان است، علاوه بر این کارگاه‌های بعد از ظهر نیز در مورد صید و صیادی و بازار جهانی میگو خواهد بود.

Devan Meserve  معاون بازاریابی و ارتباطات GSA در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت: «محتوایی که ارائه خواهد شد تجربه‌ی ملموس ما از صنعت است که ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با جامعه ذی نفعان صنعت غذاهای دریایی هستیم. اجلاسی که در شهر زیبایSt Andrews  اواخر امسال برگزار می‌شود».

این اجلاس همچنین فرصت‌های شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات را نیز فراهم می کند و با روش هایی از جمله سفرهای صنعتی و نیز سیاحت همراه با بازی گلف به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا ارتباطات قدیمی را احیا کرده و یا با یکدیگرآشنا شوند و ارتباطات جدید ایجاد کنند.

برنامه کنفرانس و اطلاعات ثبت نام را می‌توانید در وب سایت https://events.globalseafood.org/responsible-seafood-summit  مطالعه فرمایید.