اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

انتشار گزارش قدامات شرکت BioMar در زمینه پایداری و حفظ محیط زیست در سال 2023

انتشار گزارش قدامات شرکت BioMar در زمینه پایداری و حفظ محیط زیست در سال 2023

13 ژوئن 2024
گروه بیومارغول خوراک آبزیان جهان گزارش سالانه فعالیت های خود در زمینه پایداری را منتشر کرده است که جزئیات اقدامات کاهش اثرات زیست محیطی و اجتماعی خود را در طول سال 2023 نشان می‌دهد.

این گزارش به تأثیرات زیست‌محیطی و اجتماعی عملیات BioMar می‌پردازد | منبع: Rob Fletcher

گروه BioMar غول جهانی تولید کننده خوراک آبزیان، از انتشار گزارش پایداری 2023 خود خبر داد. این گزارش جامع به تأثیرات زیست‌محیطی و اجتماعی عملیات BioMar می‌پردازدو همچنین راه‌حل‌های این شرکت برای مقابله با چالش‌های رسیدن به پایداری را نشان می‌دهد.

در این گزارش گروهBioMar  چندین زمینه پیشرفت، منجمله پیشرفت‌های انجام شده در مورد پروژه BioSustain را برجسته می‌کند. به گفته شرکتaquafeed  این برنامه به جذب مواد خام کم اهمیت ولی با کیفیت در جیره خوراک کمک می‌کند و در نتیجه آبزی پروری پایدار و تولید غذاهای دریایی مسئولانه را رواج می‌دهد.

شرکتBioMar  علاوه بر افزایش استفاده از ترکیبات بازیافت شونده و قابل تجزیه، همچنین به کاهش قابل توجه ردپای کربن خود در راستای اهداف تعیین شده مسیر ⁰C1.5 که توسط Science Based Targets Initiative تعیین شده است توجه می‌کند.

مدیر اجرایی این شرکت گفت:”سال 2023 سال مهمی برای BioMar بود، زیرا ما گام‌های مهمی در مسیر پایداری برداشتیم. دستاوردهای ما نشان دهنده تعهد ما نه تنها به پیشرفت صنعت آبزی‌پروری بلکه تضمین تأثیر مثبت اقدامات ما بر محیط زیست و اجتماع است.” Carlos Diaz مدیر اجرایی گروه BioMar در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: این گزارش به طور شفاف بر تعهد، پاسخگویی و بهبود مستمر ما تأکید می‌کند که قطعاً جا برای بهتر شدن آن وجود دارد.