اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه بازار آبزیان

بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه بازار آبزیان

برگزاری نشست بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه بازار آبزیان در موسسه تحقیقات شیلاتی کشور

در روز دوشنبه 23 مهرماه 97 در محل موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور سمیناری با موضوع “بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه بازار آبزیان” باحضور مدیران سازمان شیلات ایران موسسه تحقیقات شیلات اتحادیه تولید و تجارت آبزیان، نمایندگانی از دانشگاه ها و بخش خصوصی برگزار شد.

نمایندگان بخش خصوصی که در این سمینار حضور داشتند شامل آقایان: یاری، ادیب زاده، هراجی، بهرودی، هاشمی بود. مطالب ارائه شده در این سمینار به شرح ذیل بود: جناب آقای دکتر مرادی از موسسه با موضوع الزامات تهیه برنامه بازاریابی محصولات شیلاتی، جناب آقای دکتر گلشاهی از سازمان شیلات با موضوع بررسی روند صادرات محصولات شیلاتی در 5 سال اخیر و مشکلات توسعه آن، آقای مهندس بابایی از اتحادیه با موضوع رصد و پایش بازار آبزیان و تاثیر آن در بهبود بازار و تقاضای مشتریان، آقای دکتر حامد رفیعی از دانشگاه تهران با موضوع سخنرانی مقایسه الگوی تجاری ایران و جهان در بازار آبزیان و آقای مهندس ادیب زاده از شرکت آرمان جنوب (برند تحفه) با موضوع معیارهای افزایش سرانه مصرف ماهی بود. این سمینار همچنین به صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس با موسسه تحقیقات شیلاتی استان خوزستان در ارتباط بود.

در جمع بندی نهایی که توسط آقای دکتر پور کاظمی انجام شد مقرر گردید که مطالب ارائه شده در این نشست تخصصی در یک کتابچه در اختیار عموم قرار گیرد و در پایان سمینار نیز از مهمانان پذیرایی نهار به عمل آمد. پذیرایی نهار که خورشت قیمه و قورمه سبزی تهیه شده با گوشت ماهی گیدر بود  توسط شرکت تحفه به عنوان یک نوآوری جدید بود انجام شد.