اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هیئت ویتنامی

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های هیئت ویتنامی

آقای “تری” ( در لهجه ویتنامی آقای “چه” ) و هیئت همراه که صبح امروز در دفتر دکتر صالحی با ایشان جلسه ای داشتند از ساعت 10 تا 13 میهمان اتحادیه بودند.
در این جلسه که جناب دکتر مختاری نیز تشریف داشتند هماهنگی های لازم جهت انجام بازدیدها و ملاقاتهای آنان در بوشهر و هرمزگان انجام شد.

photo_2017-02-27_18-36-41
بر اساس این برنامه گروه مذکور که متشکل از پنج نفر هستتد ابتدا در چهارشنبه 11اسفند سفری به قشم خواهند داشت و به میزبانی شرکت تک هلال قشم ( جناب رحمانی) از امکانات و تاسیسات تولید و فراوری در جزیره قشم بازدید خواهند داشت. یکی از مهمترین اهداف این گروه تولید سس ماهی از ماهیان با ارزش اقتصادی پایین است که امکان تأمین آن در قشم می باشد.

photo_2017-02-27_18-36-24
سپس در روز جمعه 14 اسفند عازم بوشهر خواهند شد و از ظرفیتهای تولید میگو و صید و فراوری ماهیان غیر ماکول بازدید نموده و در زمینه بهینه سازی واحدهای فراوری آبزیان و نیز سرمایه گذاری طرح پرورش میگو ارزیابی هایی خواهند داشت.
همچنین در عصر روز شنبه
از ساعت 14 تا 16 کارگاه آموزشی و معرفی توانمندی های شرکت ویتنامی NAMDUNG در زمینه پروسسینگ آبزیان در آمفی تئاتر سازمان شیلات ایران برگزار می گردد.
هیئت ویتنامی پس از صرف نهار دفتر اتحادیه را به مقصد اتاق ایران جهت ملاقات با مهندس نورانی رییس انجمن ارگانیک و اتحادیه صادرکنندگان میوه ایران ترک نمودند.