اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

تغییرات اقیانوس‌ها: سری روندهای غذاهای دریایی که یک نمای کلی دقیق از سال 2024 را ارائه می دهد

تغییرات اقیانوس‌ها: سری روندهای غذاهای دریایی که یک نمای کلی دقیق از سال 2024 را ارائه می دهد

منتشر شده توسط شورای عذاهای دریایی نروژ 2024

این گزارش سری چهارم مقاله عمومی سالانه اقیانوس های تغییر “ترجیحات گرایشات مصرف کنندگان غذاهای دریایی” است. گزارش کلی این سری شامل اهمیت تغییر نگرش مصرف کنندگان و تحولات صنعت و … می‌باشد. گزارش اختصاصی امسال، از آخرین داده‌های گزارش‌های Deep Dive شورای غذاهای دریایی نروژ (NSC) به تغییر نگرش مصرف کنندگان و رفتار خرید در 17 کشور مختلف اشاره می‌کند.

جالب اینجاست که بازار غذاهای دریایی به لطف «میان وعده‌های سبک»، «برندسازی وا ارائه خدمات ویژه» و خریدهای اینترنتی که نقش مهمی در رهبری بازار دارند تکامل رو به رشدی را نشان می‌دهد. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که از هر چهار مصرف‌کننده، سه نفر سبد خرید متنوعی از محصولات غذایی دریایی را انتخاب می‌کنند.  این میل به تنوع، همراه با علاقه فزاینده به پروتئین‌های سالم و غذاهای آماده، باعث ایجاد میل به مصرف میان وعده‌های کوچک و سبک و نوآوری بیشتر در بخش غذاهای دریایی می شود.

گزارش سال گذشته بر افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای شفافیت در زنجیره تأمین و تمایل فزاینده برای پروتئین‌های مناسب و مغذی تأکید کرد. نسخه امسال علاقه مستمر به این حوزه‌ها را نشان می‌دهد، اما تمرکز اصلی آن بر روی نقش‌های محوری فناوری و نوآوری است. پیشرفت های جدید تنها محدود به پایش پایداری نیست ،  بلکه در ساده‌سازی کارایی عملیاتی نیز مفید است.

 

این نشریه را می‌توانید از وب سایت شورای غذاهای دریایی نروژ به نشانی (https://en.seafood.no/market-insight/other-content/seafood-trends/) دانلود نمایید.