اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

تقدیر و تشکر سفیر ژاپن از رئیس هیئت مدیره اتحادیه

تقدیر و تشکر سفیر ژاپن از رئیس هیئت مدیره اتحادیه

در پی برگزاری همایش ماهی خاویاری در تاریخ 1402/04/27 که طی آن تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نیز دعوت شده بودند، جناب اقای دکتر خطیبی رئیس هیئت مدیره اتحادیه با اتکا به ارتباطات بین المللی خود تلاش موثری در پذیرایی و همراهی تعدادی از میهمانان خارجی ایفا نمودند که از جمله آنان سفیر محترم کشور ژاپن و نماینده سفارت روسیه و سفیر بلاروس بود.

در این رابطه جناب آقای دکتر خطیبی اظهار نمودند که:

«در خصوص همایش خاویار باید به عرض برسانم در ابتدا بنا به درخواست جناب اقای دکتر کرمی راد بنده تلاش کردم تا با سفرا و نمایندگان خارجی گفتگوی کارشناسی داشته و نیز تا آنجا که امکان دارد ایشان را هدایت کنم و همراه افرادی که مسئول این امور بوده و ظرائف کار را به خوبی می دانستند و آشنایی لازم با پروتکل های همراهی سفرا را هم داشتند آنان را همراهی کنم.

در مراسم افتتاحیه هم رئیس محترم سازمان شیلات در حلقه ای از دوستان نمایشگاه را افتتاح کرده و سپس مشغول بازدید از غرفه ها شدند و میهمانان خارجی هم بازدید را انجام دادند و محل برگزاری نمایشگاه و چیدمان غرفه ها نیز در حد مقدورات و اینکه زمان نمایش فقط چند ساعت بود ، به خوبی تدارک شده بود .

در خصوص سفیر ژاپن از طریق وابسته تجاری سفارت از ورود ایشان با خبر شدم و بلافاصله سالن را ترک کرده و به استقبال ایشان رفتم، همراه ایشان نمایشگاه را بازدید و توضیحات تخصصی لازم را دادم و ایشان نیز بسیار خرسند شدند و چون سخرانان اصلی قبلا مطالبشان را بیان نموده بودند ترجیح دادند که پس از بازدید همایش را ترک کنند، ایشان  پس از رفتن برای اینجانب نامه تشکر ارسال نمودند.»

متن نامه تشکرآمیز سفیر محترم ژاپن به همراه ترجمه آن جهت اطلاع در ذیل می آید:

جناب آقای علی خطیبی تبار

با حضور در هشتمین همایش ملی خاویار و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته از میهمان نوازی شما صمیمانه تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم قدردان این مهربانی و اندیشمندی شما باشم.

من این فرصت را مغتنم می شمارم تا یک بار دیگر مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.