اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

از جمله تفاوت های این دوره از این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل توسعه فضای نمایشگاهی است که دو برابر شده است. به این ترتیب امسال این نمایشگاه در سالن های ۴۰ و ۴۱ برگزار گردید و بسیاری از بازیگران اصلی صنعت در آن حضور فعال یافتند.
امسال نمایشگاه نسبت به سابق رشد خوبی داشت بویژه آن که تعداد شرکت های حاضر افزایش داشته و اگرچه شرکت های خارجی حضور ندارند اما نقش آفرینان اصلی صنعت با قدرت در این نمایشگاه شرکت کردند و فضا و اتمسفر گرم و صمیمی را ایجاد نمودند. به این ترتیب شرکتهای مربوطه به خوبی با یکدیگر آشنا شده و تعامل دارند و مذاکرات جدی و خوبی انجام گردید.
حضور وزیر جهاد کشاورزی و تعدادی دیگر از مسئولین و کارشناسان دولتی، دانشجویان، پرورش دهندگان ، صنعتگران، خریداران و فروشندگان و نیز تعداد قابل توجهی از خریداران روسی از نشانه های رونق و موفقیت این نمایشگاه بود.
غرفه اتحادیه نیز محل تلاقی بسیاری از فعالان بود و اعضای هیئت مدیره و دبیر و پرسنل دبیرخانه در تمام مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه پاسخگوی مراجعان بودند.
ذیلا نیز گزارش تصویری کوچکی را از نمایشگاه امسال میتوانید ببینید:

بازدید جناب مهندس حسینی معاون محترم وزیر و رییس سازمان شیلات ایران و معاونین و مدیران سازمان شیلات از غرفه اتحادیه در نمایشگاه شیلات
تصاویری از حضور آقایان سنگانیان و ربیع زاده اعضای محترم هیئت مدیره اتحادیه در روز دوم نمایشگاه در غرفه اتحادیه و بازدید و ملاقات با آقایان مهندس معصومی، مشکین، سماوات،نها‌وندیان، اسلامی،دکتر شهیدیان و…..
بازدید جناب آقای عرفانی مدیر تشکل های اتاق ایران از غرفه اتحادیه👆
هم اندیشی باپرورش دهندگان میگوی کمیشان و چاره جویی صادرات میگوهای تولیدی👆
رایزنی یا نمایندگان بخش کشاورزی سفارت هلند در تهران برای تسهیل گری در اخذ گواهی های ASC و MSC برای صنعت آبزیان ایران👆