اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه بیستمین جلسه کمیته ماهی در قفس اتحادیه

صورتجلسه بیستمین جلسه کمیته ماهی در قفس اتحادیه

با حضور آقایان خدایی، نوروزی، تخم‌پاش و لطفی در محل دفتر اتحادیه بیستمین جلسه کمیته ماهی در قفس از ساعت 14 الی 17 روز دوشنبه 25/07/1401 تشکیل و موارد ذیل مطرح گردید:

  1. با توجه به اهمیت ایجاد حداقل دو الگوی موفق در شمال و جنوب لازم است به کمک یکدیگر یک زنجیره ساده (داخلی) ایجاد گردد که با نقدینگی کمتر عقد قرارداد و دادن تضمین بین اعضای زنجیره، گردش ایجاد شود. در این رابطه منتظر پیشنهادات آقایان سمامی و شهیدیان هستیم.
  2. در عین حال باید خود ما نیز به دنبال سرمایه‌ گذار باشیم. البته در شرایط فعلی که ریسک سرمایه گذاری بالاست بهتر است با حمایت دولت به دنبال جذب سرمایه گذارانی همچون بنیاد برکت، اوقاف، آستان قدس و… باشیم. در این رابطه آقای تخم پاش فرمودند که با اوقاف و آستان قدس و نیز بنیاد مذاکرات لازم را انجام داده و نتیجه را به کمیته اعلام خواهند کرد.
  3. تمام اعضای کمیته با توجه به نفوذ و توانایی ‍‌هایشان با انجام لابی‌گری با مقامات و شناسایی نمایندگان مجلس و خصوصا کمیسیون کشاورزی و ایجاد ارتباط بیشتر، پیگیر نیاز‌ها و درخواست‌ها باشند تا هرچه سریع‌تر مشکلات رفع گردند.
  4. مقرر شد با همفکری اعضا و محوریت دبیرخانه درخواست‌ها از سازمان شیلات در جهت نیل به هدف اعلامی وزیر و جذب سرمایه به صنعت و رفع موانع و کمک به تشکیل زنجیره تدوین و برای سازمان شیلات ارسال و پیگیری گردد.

در پایان آقای دکتر خدایی ضمن تشکر مجدد از حضور آقایان تخم پاش و نوروزی و سایر دوستانی که مجدانه تلاش و وقت گذاری می کنند اظهار داشتند که از اعضای کمیته انتظار می‌رود حضور فعال‌تری داشته باشند زیرا اتحادیه بدون مشارکت اعضا نمی‌تواند کاری پیش ببرد.