اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورت جلسه سیزدهمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورت جلسه سیزدهمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان نیری، نوروزی، شاهرخی، فرش فروش به صورت حضوری و آقایان شهیدیان، سمامی به صورت غیرحضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) سیزدهمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس از ساعت 14 الی 17 روز دوشنبه 5/02/1401  در محل دفتر اتحادیه تشکیل گردید. در این جلسه که جناب دکتر خدایی دبیر کل اتحادیه  و آقای شناسی به عنوان مهمان حضور داشتند وارد ذیل مطرح گردید:

  1. جلسه بعدی کمیته مورخ 19/02/1401 تمامی اعضا حضوری شرکت نمایند.
  2. پیشنهاد شد اعضای کمیته به 11 نفر افزایش یابد و علاوه بر آقایان شهیدیان، نوروزی، شاهرخی، فرش فروش، گلپور، باسروی، سمامی، نیری و یوسفی ، آقای شناسی هم به عضویت کمیته درآیند و در مورد آقایان اسکندری، باسره و … بعداً تصمیم گیری شود و یا به عنوان مشاورین کمیته از همکاری آنان استفاده شود.
  3. کلیات متن آیین نامه داخلی اعضا کمیته مورد تصویب قرار گرفت.
  4. به منظور تقویت جایگاه کمیته مصوب شد که هیچ یک از اعضا در جلسات تشکل سازی های موازی با کمیته شرکت ننمایند. بدیهی است که با اعلام و هماهنگی قبلی و به عنوان نماینده کمیته پرورش ماهی در قفس اتحادیه شرکت در این جلسات بلامانع می باشد.
  5. از تمامی اعضا کمیته خواسته شد که همگی در حفظ راستای برنامه‌های کمیته حرکت کرده و نسبت به کمیته و تصمیمات، متعهد باشند.
  6. با توجه به آن که در اولین جلسه که در مورخ 20/09/1400 در اتاق بازرگانی تشکیل و تاکید شد که «اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران به عنوان شتاب دهنده کمیته قفس عمل کرده و با قرار دادن امکانات موجود در اختیار کمیته قفس آن را در مسیر رو به جلو همیاری می‌نماید و چنان چه در آینده تصمیم بر مستقل شدن کمیته قفس شد، اتحادیه تولید و تجارت آبزیان هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد» مجددا بر نقش شتاب دهندگی اتحادیه برای حمایت از صنعت قفس تاکید شد.