اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

مصرف کنندگان برای میان وعده‌های غذاهای دریایی، اشتهای زیادی نشان می‌دهند

مصرف کنندگان برای میان وعده‌های غذاهای دریایی، اشتهای زیادی نشان می‌دهند

28 ژوئن 2024
تحقیقات شورای غذاهای دریایی نروژ (NSC) نشان داده است که 75 درصد از مصرف کنندگان غذاهای دریایی، خرده فروشانی را ترجیح می‌دهند که طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی را برای فروش عرضه می کنند.

بر اساس تحقیقات جدید، مصرف کنندگان اشتهای زیادی برای میان وعده‌های غذاهای دریایی دارند.

این تقاضا برای تنوع، در کنار افزایش تقاضا برای منابع پروتئینی سالم با مصرف سریع و راحت[1]، با جزئیات بیشتر در اولین مقاله  NSC مورد بررسی قرار گرفته است.


[1] نوعی از غذاهای فست فودی ( یا غیر فست فودی مثل ساندویچ ) که در حال حرکت یا حین کار هم می‌توان آن را مصرف کرد.

NSC  در مورد جزئیات رشد میان وعده‌ها و افزایش تقاضا برای پروتئین‌های سالم و سهل المصرف، مثال‌ ها و تحلیل‌هایی در مورد چگونگی سازگاری صنعت غذاهای دریایی ارائه کرده است.

در خرده‌فروشی‌ها، موضوع محبوبیت میان‌وعده‌های سالم و سرشار از پروتئین مانند ماهی jerky  به خوبی مشهود است. بسته‌های غذایی بیرون‌بر مخصوص مشترکین که در طول همه گیری کرونا رونق پیدا کردند، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. این واحد‌ها با بسته بندی غذایی لوکس و نوآوری‌های اخیرشان (غذا‌های منجمد) از افزایش مصرف وعده‌های غذایی در خانه سود زیادی می‌برند. در همین حال، برندهای پیشگام، غذاهای کلاسیک دریایی را با بسته‌بندی مجلل و کمپین‌های رسانه‌ای به خوبی سازماندهی می‌کنند.

ماهی سالمون در دهه گذشته – از سوشی گرفته تا ساشیمی و poké[2] – گل سر سبد واحد‌های فرآوری مواد غذایی بوده است. علاوه بر این، poké روند بازار جهانی را تحت تأثیر قرار داده است، چون که این غذا گزینه‌ای سالم با مصرف راحت است و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارا می‌باشد.


[2] وعده غذایی که با ماهی خام تهیه شده و روی برنج در یک کاسه به همراه مواد مختلف سرو می شود.

اولین مقاله از چهار مورد این مجموعه، موضوعات کلیدی در مورد آخرین گزارش روندهای شورای غذای دریایی نروژ را تفسیر می‌کند؛ تغییرات اقیانوس‌ها: روند غذاهای دریایی در سال 2024.

همچنین این مقاله دارای داده‌های انحصاری از جدیدترین گزارش‌های Deep Dive NSC در مورد رفتار خرید و تغییر نگرش حدود 18000 مصرف‌کننده در 17 کشور مختلف در سطح جهان است.

Lars Mokness تحلیلگر جهانی مصرف‌کنندگانNSC ، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما به طور مداوم داده‌های بازار را رصد می‌کنیم تا به شرکایمان کمک کنیم تا کسب‌وکارشان را با بازار مطابقت دهند و فرصت‌های جدیدی که در بازار غذاهای دریایی به وجود می‌آید را پیش‌بینی کنند. آخرین گزارش روند ما چندین موضوع جذاب و به هم پیوسته در مورد تلاقی گرایشات مصرف کنندگان و تحولات صنعت را نشان می‌داد. ما خوشحالیم که این موارد را در بخش Insight جدید خود منتشر می‌کنیم و به شرکت های غذاهای دریایی این فرصت را می‌دهیم که آن‌ها را با جزئیات بیشتر بررسی کنند.”