اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

نظارت و پایش بازار آبزیان در ایام پایان سال

نظارت و پایش بازار آبزیان در ایام پایان سال

با توجه به نزدیکی پایان سال و رونق عرضه و توزیع انواع آبزیان در سطح شهر، اتحادیه حسب وظیفه ذاتی خود همچون سنوات گذشته کنترل و نظارت تولیدات شرکت ها و رصد بازار را افزایش داده است. هدف اعمال از این اقدام جلوگیری از سوء استفاده کنندگان از بازار شب عید و همچنین رسیدن کالای با کیفیت و کمیت مطلوب به دست مشتری است؛ همچنین ایجاد چتر حمایتی اتحادیه برای شرکت هایی که با سلامت کامل به تولید و توزیع محصول می پردازند و تنگ کردن عرصه بازار برای دلالان و فعالان بی هویت.


بدین منظور طی هفته گذشته تا به امروز و ان شاءالله در دو هفته پایانی کنترل و پایش بازار خرده فروشی همچون فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی و همچنین بازار فله فروشی در تهران (سردخانه آزادی) توسط کارشناسان اتحادیه با هماهنگی سازمان شیلات و دامپزشکی کشور انجام شده و این بازار ها مورد رصد قرار گرفته اند.
جا دارد این نکته را به تولیدکنندگان محترم و توزیع کنندگان گرانقدر یادآور شویم، از هیجانات فروش پایان سال دوری نمایند و محصولات خود را در چارچوب تخفیفات عقلانی و متعادل عرضه کرده و از رقابت منفی و زیان بار با سایر همکاران پرهیز نمایند.
لازم به ذکر است که در پایش روز جاری یک مورد تخلف از یک شرکت غیر عضو اتحادیه در بازار تهران مشاهده شد و ضمن جلوگیری از عرضه در بازار اعلام اخطار اول (مطابق آئین نامه انضباطی) میگوی فله شرکت مذکور تا قبل از اصلاح لیبل و درج وزن و سایز واقعی غیر قابل فروش اعلام گردید.
خوشبختانه بیش از 95 % نمونه برداری های انجام شده نشان داد که تمام شرکت های عضو اتحادیه و براندهای مطرح بازار در حد نرمال بوده و به شدت مورد توجه مصرف کنندگان می باشند و امید است شرکت های تولیدی با توجه به سال سختی که به علت پاندمی کرونا پشت سر گذاشته اند؛ بازار شب عید پر رونقی را تجربه نمایند.