اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گروه بین المللی SyAqua شرکت Primo در آمریکا را خریداری می‌کند

گروه بین المللی SyAqua شرکت Primo در آمریکا را خریداری می‌کند

11 جولای 2024
گروه SyAqua از خرید شرکت Primo Broodstock USA خبر داده است، شرکتی که به خاطر کار پیشگام خود در توسعه لاین های مولد میگو بدون پاتوژن خاص (SPF) و مقاوم به بیماری شناخته شده است.

SyAqua در هند، اندونزی، مالزی، تایلند و ایالات متحده آمریکا فعالیت دارد | منبع: Pradipat Wongkasetinاین شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «این خرید استراتژیک نه تنها سبد موجود ما را تقویت می‌کند، بلکه راه را برای فرصت‌های جدید بازار هموار می سازد و مهم‌تر از همه، سویه‌های ما با ذخایر ژنتیکی و تأسیسات تکثیر مولدین دیگری در ایالات متحده ادغام و تقویت خواهند شد».

به گفته SyAqua،  شرکتPrimo  به عنوان اولین شرکت دارای ذخایر ژنتیکی است که از جمعیت‌های SPF وانامی خارج از اکوادور برای مقابله با چالش های بیماری در بازارهای بزرگی مانند مکزیک و چین استفاده کرده و میراث قدرتمندی دارد.

SyAqua اظهار داشته: “این خرید به ما این امکان را می‌دهد تا از منابع ژنتیکی قوی و تثبیت شده‌ای استفاده کنیم و در عین حال بتوانیم بانک ژنتیکی ایالات متحده و امکانات تکثیر مولدین خود را به طور قابل توجهی گسترش دهیم”.

SyAqua اکنون این پتانسیل را دارد که از ذخایر ژنتیکی جدیدی که طی سال‌ها پرورش انتخابی برای تحمل بیماری ایجاد شده‌اند، استفاده کند. این حرکت استراتژیک، پتانسیل‌ قابل توجهی را برای انتخابات نوآورانه‌تر می‌گشاید تا SyAqua  بتواند عملکرد بهتری را برای مشتریان، حتی در چالش‌برانگیزترین محیط‌های تولید به ارمغان ‌آورد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال 2024 ظرفیت تولید مولد در ایالات متحده افزایش قابل توجهی داشته باشد و تولید بالقوه بیش از 230.000 مولد در سال را هدف قرار دهد.

در همین حال، SyAqua  می‌گوید که به اصلاح فن‌آوری‌های تولید مبتنی بر biofloc خود ادامه می‌دهد.

همانطور که این شرکت اظهار داشت: «خرید Primo منابع ژنتیکی ما را غنی می‌کند و با دیدگاه ما در مورد پایداری کسب‌وکار و تعهد ما به مدیریت اثرات زیست‌محیطی در اقتصاد آبی، به‌ویژه در پرورش میگوی آسیایی همسو می‌شود.

“علاوه بر این، صندوق سرمایه‌گذاری Ocean 14[1]، تعهد ما به رعایت شیوه‌های پایدار و راه‌حل‌های نوآورانه در آبزی پروری را تضمین می‌کند.”


[1] طبق این قانون، زندگی زیر آب به عنوان یک اصل در نظر گرفته می‌شود و این صندوق بر روی کارآفرینان و مشاغل با ایده‌های بزرگ که اهدافی در مورد آبزی پروری، پروتئین‌های جایگزین، کاهش آلودگی زباله‌های پلاستیکی، حفاظت از اکوسیستم ها و گیاهان دریایی دارند، سرمایه گذاری می‌کند.