اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گزارش به اعضا: دعوت از واجدین شرایط برای حضور فعال در مجمع و انتخاب اعضای هیئت مدیره اتحادیه

گزارش به اعضا: دعوت از واجدین شرایط برای حضور فعال در مجمع و انتخاب اعضای هیئت مدیره اتحادیه

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رسانم خوشبختانه کارهای اداری برگزاری مجمع به خوبی پیگیری شده و امروز چهارشنبه 20 مرداد 1400 از ساعت 14 مجمع عمومی به صورت حضوری ( در محل اتاق بازرگانی ایران طبقه اول ساختمان جدید) و غیر حضوری از طریق لینکی که برای واجدین شرایط ارسال خواهد شد برگزار می گردد.

بررسی مدارک( اعتبار کارت بازرگانی / عضویت اتاق و پرداخت ها) انجام و آخر وقت دیروز نام82 شرکت واجد شرایط حضور در مجمع به معاونت تشکل های اتاق ایران ارسال شد.

گزارش هیئت مدیره به مجمع و نیز صورت های مالی که به تایید خزانه دار محترم رسیده آماده شده است.اتاق هم مقدمات را آماده کرده و آقای میرشفیعی نماینده اتاق هستند و با مهندس بابایی دائما در ارتباط هستند و همه چیز را چک می کنند.
شرکت آنیمیت برگزارکننده غیرحضوری مجمع هم لینک و اطلاعات و فیلم آموزش را فرستاده و دبیرخانه اتحادیه به همه واجدین شرایط اطلاع رسانی و چک می کند که مشکلی از بابت ارتباط و حضور نباشد. ضمنا گزارش هیئت مدیره به مجمع و نیز تراز مالی منتهی به 30 اسفند 99 برای واجدین شرایط از طریق واتساپ ارسال شده و ایمیل هم خواهد شد.

بر فرض تایید فهرست ارسالی به اتاق برای رسیدن مجمع به حد نصاب قانونی، نیاز به حضور حداقل 42 شرکت هست که با توجه به تلاش های دبیرخانه ان شاالله به احتمال زیاد مجمع به حد نصاب خواهد رسید.
طبق اساسنامه هر فرد فقط نمایندگی و وکالت یک شرکت را می تواند داشته باشد لذا با توجه به امکان غیر حضوری بودن مجمع تقریبا اکثر شرکت ها اظهار داشته اند که خودشان ( مدیرعامل یا صاحب کارت) شرکت می کند و تعداد کمی نماینده معرفی کرده اند.

تعداد زیادی از اعضا سؤالاتی در خصوص کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره دارند که جهت اطلاع آنان و سایر اعضا به اطلاع می رسد که تا کنون عزیزان ذیل اعلام آمادگی نموده اند: (اسامی کاندیداها به ترتیب الفبا) ؛ آقایان
1. مهرداد بازرگان
2.محمد حاجقربانی
3. علی خطیبی تبار
4.مجید ربیعزاده
5. محمد رضا سجادی
6.سنگانیان
7.حامد شاهرخی
8.امیر شهریاری
9.امین مالکی
10.حسین معصومی
11.حمیدرضا مجتبوی
12.خسرو مؤمنی
13.داود نوری
ان شاالله دوستان با حضور قوی خود از میان نامبردگان فوق اعضای هیئت مدیره را برای یک دوره دو ساله دیگر انتخاب خواهند کرد.
با تجدید احترام