اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گزارش مجله اینفوفیش INFOFISH International 5/2024 از استقبال چشمگیر از کنفرانس آبزی پروری آسیا و اقیانوسیه 2024

گزارش مجله اینفوفیش INFOFISH International 5/2024 از استقبال چشمگیر از کنفرانس آبزی پروری آسیا و اقیانوسیه 2024

رویداد بین‌المللی سالانه آبزی پروری آسیا اقیانوسیه 2024 (APA 2024) که شامل سه روز کامل کنفرانس همراه با یک نمایشگاه بود از 2 تا 5 جولای 2024 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های تالار شهر بزرگ در سورابایای اندونزی برگزار شد. این رویداد به عنوان یک موفقیت بزرگ بخش آسیا اقیانوسیه انجمن جهانی آبزی پروری (WAS) مورد استقبال قرار گرفت و بیش از 6.000 شرکت کننده از 63 کشور را به خود جلب کرد.

این کنفرانس با سخرانی توسط پروفسور دکتر رخمین دهوری (عکس 1)، سخنران افتتاحیه و رئیس انجمن آبزی پروری اندونزی و همچنین دکتر J.K. ینا (عکس 2)، معاون مدیر کل علوم شیلات در شورای تحقیقات کشاورزی هند (ICAR)، آغاز شد. انجمن جهانی آبزی پروری همچنین مفتخر به استقبال از معاون رئیس جمهور اندونزی، پروفسور دکتر K.H. معروف امین (عکس 3) نیز بود.

عکس 1 و 2: دکتر J.K.  جنا (بالا) و پروفسور دکتر رخمین (پایین) در حال ارائه در جلسه عمومی

عکس 3: معاون رئیس جمهور اندونزی، پروفسور دکتر K.H. معروف امین

در این کنفرانس 31 جلسه ای نزدیک به 400 موضوع ارائه شد که تمام جنبه ها و روندهای آبزی پروری، بهترین شیوه ها و آخرین فناوری را پوشش می داد.

عکس 4: غرفه داران نماینده صنعت جهانی آبزی پروری

عکس 5: غرفه نمایشگاهی که توسط مرکز توسعه کشاورزی آمبون اندونزی اداره می شود

عکس 6: رئیس APC دانشیار و رئیس برنامه آبزی پروری و مدیریت منابع آبزی AIT تایلند ودکتر سالین آر کریشن در حال خروج از غرفه INFOFISH بازدید کردند.

عکس 7: دکتر بیبا کوماری، رئیس و عضو هیئت علمی دانشگاه پاتنا، هند، در حال ارائه یافته های تحقیقاتی خود در طول کنفرانس

آن گونه که  رئیس جدید WAS APC و عضو هیئت علمی دانشگاه پاتنا، هند، دکتر بیبا کوماری اعلام کرد در سال آینده این کنفرانس از 24 تا 27 آوریل 2025 در چینگدائو  چین برگزار خواهد شد.

منبع :