اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

کنفرانس منطقه‌ای آبزی پروری دریای مدیترانه و دریای سیاه

کنفرانس منطقه‌ای آبزی پروری دریای مدیترانه و دریای سیاه
18 October 2024

این رویداد که قرار است از 4 تا 5 دسامبر 2024 برگزار شود، کارشناسان آبزی‌پروری، ذی نفعان صنعت آبزیان و نمایندگان کشورها را برای رسیدگی به چالش ها و اولویت‌های نوظهور منطقه گرد هم می‌آورد.

در این کنفرانس چالش‌ها و فرصت‌های پیشرفت صنعت آبزی‌پروری منطقه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت | منبع: FAO GFCM/Christos Masoyras

 

این کنفرانس توسط کمیسیون عمومی شیلات فائو مربوط به مدیترانه (GFCM) و وزارت توسعه روستایی و غذایی یونان برگزار می‌شود و قرار است نقش مهمی در تعیین آینده صنعت آبزی‌پروری منطقه ایفا کند.

 

این رویداد کارشناسان آبزی پروری، ذینفعان صنعت و تصمیم گیرندگان ارشد را از سراسر مناطق مدیترانه و دریای سیاه گرد هم می‌آورد تا پیشرفت‌های حاصل از این صنعت را از زمان اولین کنفرانس بزرگ منطقه‌ای که در سال 2014 برگزار شد، بررسی کنند. این اجلاس برای دستیابی به اهداف توسعه صید و آبزی پروری پایدار در منطقه و بحث در مورد اقدامات مورد نیاز برای نیل به اهداف تعیین شده توسط استراتژیGFCM 2030 ، تشکیل می‌گردد.

 

از دیگرنکات کلیدی مورد بحث در این کنفرانس، آسیب‌پذیری‌های منحصربه‌فردی است که با تغییرات آب و هوایی، رشد جمعیت و بی‌ثباتی اقتصادی ترکیب می‌شود و فشار فزاینده‌ای را بر سیستم‌های غذایی منطقه وارد می‌کند.

 

رویدادهای جانبی تکمیلی بحث‌های جلسه، موضوعات برجسته مختلفی از جمله استفاده از هوش مصنوعی در این صنعت، ایجاد شبکه‌ها و ترویج اشتغال زنان در آبزی‌پروری و تولید در مقیاس کوچک خواهند بود. این کنفرانس همچنین میزبان نمایش‌های زنده و غرفه‌های مربوط به فناوری‌های نوظهور و سازمان های مربوط به آبزی‌پروری است.

 

مهلت ثبت نام علاقه‌مندان برای حضور در کنفرانس منطقه‌ای آبزی پروری 2024 تا تاریخ 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) است.