اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

اطلاع رساینی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی موادغذایی عمان ۲۰۲۲-4 تا 6 مهرماه 1401

اطلاع رساینی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی موادغذایی عمان ۲۰۲۲-4 تا 6 مهرماه 1401

 

“The 15th FOOD AND HOSPITALITY OMAN 2022”

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رساند پانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی موادغذایی عمان ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاه بین المللی مسقط، عمان در تاریخ ۴ تا ۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ مطابق با ۳۸ -۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ در محل مرکز نمایشگاه بین المللی مسقط/عمان برگزار می گردد.

از جمله گروههای کالایی اصلی این نمایشگاه علاوه بر بخش های کشاورزی و مواد عذایی و صنایع بسته بندی و … آبزی پروری و مزارع پرورش ماهی ، نظارت و نگهداری و مدیریت خوراک و مواد تشکیل دهنده غذای آبزیان می باشد.

از ویژگی های مهم این نمایشگاه این است که در سال 2019 تعداد 600 برند از کشورهای ایران، هندوستان، فرانسه، پاکستان ، آفریقای جنوبی ، تایلند ترکیه وعمان و در آن شرکت داشته اند.

با توجه به زمینه های توسعه روابط اقتصادی ایران با کشور عمان استفاده از این فرصت برای صادرکنندگان آبزیان ایران اهمیت دارد و علاقمندان به شرکت در نمایشگاه می توانند درخواست خود را از طریق دورنگار ۳۲۲۳۱۴۲۲-۰۳۱ ارسال و همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت مرآت تجارت سپاهان www.merattejarat.com مراجعه و یا شماره تلفن ۳۲۲۳۴۳۸۳ (۰۳۱) و ۰۹۱۰۳۴۶۴۰۹۱ تماس حامل فرمایند.

دبیرخانه اتحادیه