اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه پانزدهم جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورتجلسه پانزدهم جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان شاهرخی، نیری و فرش فروش در محل دفتر اتحادیه و آقایان شهیدیان، سمامی و باسروی به صورت غیرحضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) پانزدهمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس از ساعت 14 الی 17 روز دوشنبه 09/03/1401 تشکیل  و موارد ذیل مطرح گردید:

  1. مشکلات مطرح شده توسط فعالین جمع بندی و بررسی گردید و مقرر شد جناب آقای نیری ویرایش نهایی را انجام داده و در گروه فعالین قرار دهند تا افراد نیز نظرات خود را در رابطه با مشکلات ارائه دهند و پس از جمع بندی در جلسه با شیلات نیز مطرح گردد.
  2. کتابچه آئین نامه و مقررات همچنین استاندارد قفس سازی کمیته پرورش ماهی در قفس، تدوین و چاپ گردد تا در دسترس فعالین قرار گیرد (گرد‌آوری این کتابچه با محوریت آقایان نیری و نوروزی می‌باشد).
  3. کتابچه مدیریت پرورش ماهی در قفس با محوریت اعضای پرورش دهنده‌ کمیته تدوین و چاپ گردد.
  4. برگزاری سمینار‌های دوره‌ای توسط اعضای کمیته و دعوت از افرادی از خارج کشور جهت ارتقاء سطح اطلاعات پرورش دهنده‌ها انجام شود.
  5. تشکیل واحد ( اخلاق) حقوقی کمیته پرورش ماهی در قفس پیشنهاد و مقرر شد در جلسه بعد تصمیم گیری شود.
  6. مقرر شد نامه مجددی برای پیگیری نامه مورخ 31/02/1401 در خصوص جلسه مشترک با رئیس سازمان ارسال گردد.
  7. در مورد انتخاب اعضای جدید کمیته ضمن اتفاق نظر بر آقای تخم پاش مقرر شد از طریق اپلیکیشن تلگرام تا روز سه‌شنبه مورخ 10/02/1401 رای گیری رسمی برای ایشان و سایر عزیزان (آقایان رحمانی، فرخی، شناسی، باسره، نوروزی و اسکندری) انجام گردد.
  8. در خصوص ممانعت از واردات تجهیزات و سازه‌های قفسی که در ایران تولید می‌شوند اقدام گردد.