اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

اعطای اولین گواهینامه خوراک استاندارد ASC در آسیا به شرکت Thai Union

اعطای اولین گواهینامه خوراک استاندارد ASC در آسیا  به شرکت Thai Union

گواهینامه معتبر ASC Feed Standard برای اولین بار در آسیا اعطا شده است و شرکت تای یونیون این گواهینامه منحصر به فرد را برای کارخانه خوراکMahachai  خود دریافت کرده است.

کارخانه خوراک Mahachai اولین کارخانه دارای گواهینامه ASC  
 منبع: ASC

شرکت تای یونیون تایلند – تولید کننده محصولات غذاهای دریایی – به گروه معتبر شرکت‌های خوراک مورد تایید شورای سرپرستی آبزی‌پروری (ASC) پیوست. گواهینامه برای کارخانهMahachai ، واقع در استان ساموت ساخون تایلند، اولین گواهینامه استاندارد خوراک ASC است که در آسیا اعطا می شود.

“به دست آوردن اولین گواهینامه خوراک ASC در آسیا، بر تعهد ما به پایداری در عملیات پرورشی تاکید دارد. Peerasak Boonmechote، مدیر اجرایی شرکت تولید خوراک تای یونیون در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این گواهینامه، یک گام کلیدی در افزایش دسترسی به خوراک مسئولانه به عنوان بخشی از تعهدات این شرکت تحت استراتژی پایداری جهانی تغییرات دریا یاSeaChange 2030  است.

ASC قبل از اعطای گواهینامه به کارخانه Mahachai متعلق به شرکت تای یونیون تایلند –  که خوراک ماهی باس، سی‌بریم، میگو، تیلاپیا و میگو را تولید می‌کند – یک فرآیند حسابرسی دقیق را طی چندین ماه انجام داد. نتیجه ممیزی نشان داد که فرآیندها و عملکرد‌های این واحد با الزامات زیست محیطی و اجتماعی استاندارد خوراک ASC مطابقت دارد.

ما خوشحالیم که “تای یونیون” به برنامه خوراک ما پیوسته است. Chris Ninnes، مدیر اجرایی ASC گفت: «گواهینامه آن‌ها – اولین کارخانه تولید خوراک در آسیا – نقطه عطف دیگری از پیشرفت برای استاندارد خوراک ASC است، زیرا نشان دهنده گسترش روزافزون جهانی تولید خوراک با مسئولیت بیشتر از نظر لحاظ کردن مسائل اجتماعی و زیست محیطی است.

همچنین این اولین کارخانه تایید شده ای است که خوراک میگو را تولید می کند. با توجه به اینکه آسیا یک کانون جهانی ویژه برای پرورش میگو است، اطمینان از دسترسی به خوراک منطبق بر ASC در منطقه، گام مهمی به جلو در جهت ترویج و فعال کردن شیوه‌های پرورش میگوی مسئولانه‌ است».