اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

جذب سرمایه گذاری 13 میلیون دلاری یک استارت‌آپ غذاهای دریایی کره‌ای از طریق کشت سلولی

جذب سرمایه گذاری 13 میلیون دلاری یک استارت‌آپ غذاهای دریایی کره‌ای از طریق کشت سلولی

Cellmeat، یک شرکت غذای دریایی کره جنوبی با تمرکز بر میگو و خاویار، 174.17 میلیارد وون (13 میلیون دلار) سرمایه برای پروژه خود جذب کرده است.

Cellmeat به تازگی اولین نمونه اولیه خاویار کشت سلولی را در کره معرفی کرده است

سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مانند  NH Venture Investment، Genting Ventures، و Daewoo Healthcare BNK Venture Investment،Yoo Kyung PSG Asset Management و Strong Venturesدر سری A  این پروژه  مشارکت کردند.

شرکت Cellmeat می گوید که جذب سرمایه گذاری سری A[1] از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این دستاوردی است که در میان موج سرد مداوم سرمایه گذاری استارتاپ ها در داخل و خارج از کشور در سال‌های اخیر به دست آمده است.

Cellmeat  کشت سلولی را بدون استفاده از سرم حیوانی-که گفته می شود مبنای اصلی صنعت کشت سلولی گوشت است- انجام داده و به فناوری کشت سلولی انبوه برای دوام اقتصادی تولید محصول دست یافته است. علاوه بر این، با استفاده از این فناوری، این شرکت در حال تسریع برای آماده سازی تولید انبوه سلول های کشت شده و عرضه محصول است. به طور خاص مرکز تولید انبوه آن در سئول در حال ساخت است و قرار است در ماه جاری به طور رسمی افتتاح شود.

پارک گیل‌جون، مدیرعامل Cellmeat در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «از طریق این سرمایه‌گذاری سری A، Cellmeat  می‌تواند نقش رهبری خود را در بازار مواد غذایی کشت سلولی تقویت کند و بر توسعه فناوری تمرکز بیشتری داشته باشد».

پس از معرفی نمونه اولیه میگوی Dokdo در پایان سال 2021، Cellmeat  اخیرا اولین نمونه اولیه خاویار کشت سلولی را در کره معرفی کرد و قصد دارد به معرفی غذاهای جدید ادامه دهد.

منبع:

https://thefishsite.com/articles/korean-cell-cultured-seafood-startup-raises-13-million cellmeat


[1] هنگامی که یک استارتاپ از مرحله بذرپاشی عبور می‌کند و نوعی کشش به دست می آورد از نظر تعداد کاربران یا درآمد یا بازدیدها یا هر شاخص عملکردی کلیدی (KPI) دیگری که خودشان تعیین کرده‌اند  برای دور تامین سرمایه سری A آماده می‌شود تا برای رفتن به مرحله بعد کمک دریافت کنند.در دور سری A، انتظار می‌رود که استارتاپ‌ها برنامه‌ای برای توسعه مدل کسب و کار داشته باشند، حتی اگر هنوز آن را ثابت نکرده باشند. همچنین از آن‌ها انتظار می رود که از پول جمع‌آوری شده برای افزایش درآمد استفاده کنند.