اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

رونمایی از مرکز نوآوری ژنتیک میگو توسط مرکز فناوری‌های آبزی پروری سان دیه گو

رونمایی از مرکز نوآوری ژنتیک میگو توسط مرکز فناوری‌های آبزی پروری سان دیه گو

مرکز فناوری‌های آبزی پروری (The Centre for Aquaculture Technologies – CAT) برای تسهیل تحقیقات با هدف ارائه راه‌حل‌های تاثیرگذار برای حل چالش‌های جاری پیش روی صنعت میگو افتتاح مرکز نوآوری ژنتیک میگو را اعلام کرده است.

با افتتاح این مرکز جدید در محل   San Diego، کارکنان مرکز نوآوری ژنتیک میگو می‌توانند از یک رابطه هم افزایی با مرکز نوآوری ژنتیک CAT Finfish بهره ببرند © CAT

مرکز پیشرفته فناوری های آبزی پروری دارای یک آزمایشگاه ویرایش ژنوم پیشرفته و مخزن نگهداری است که به طور موثر ظرفیت تحقیقات میگوی CAT را چهار برابر می کند. افتتاح این مرکز زمینه را برای متحول کردن عملکرد ژنتیکی میگو و تسریع پرورش نسل بعدی از طریق استفاده از تکنیک های نوآورانه ویرایش ژنوم فراهم می‌کند.

ویرایش ژنوم مرز بعدی بهبود ژنتیکی را نشان می‌دهد : مهیا ساختن امکان بازآفرینی دقیق و سریع تغییراتی که در طبیعت رخ می‌دهد – CAT متعهد است که به تولیدکنندگان میگو کمک کند تا از طریق توسعه و روش شناسی استفاده از فناوری ویرایش ژنوم، مشکلاتی را که روش‌های اصلاحی مرسوم قادر به حل آن ها نیست را حل کند و سرعت بهبود ژنتیکی را به طور قابل ملاحظه‌ای تسریع بخشد.

مت استون، مدیر تأسیسات، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «افزایش ظرفیت پرورش و تحقیقات به این معنی است که ما بهتر از قبل برای ارائه نوآوری‌ به منظور برای افزایش کارایی در صنعت میگو از طریق ویرایش ژنوم آماده هستیم. تیم ما از کار در فضای جدید هیجان زده است و مشتاقانه منتظر کمک به مشتریانمان در دستیابی به اهدافشان هستیم.»

دکتر جان بوکانان مدیر عامل CAT تأثیرات گسترده‌تر این اقدام را ملموس کرد و افزود: «با این سرمایه‌گذاری، ما موقعیت خود را به عنوان رهبر در ارائه راه‌حل‌های ژنتیکی تأثیرگذار، برای کمک به تولیدکنندگان میگو برای تغذیه کارآمدتر در دنیا تقویت کرده‌ایم».

این مرکز جدید به یاد دکتر ریچارد اچ تاونر، محقق استثنایی که در زمینه ژنتیک به عنوان مشاور مورد اعتماد CAT خدمت کرده است، اختصاص داده شده است. کمک های ارزشمند دکتر تاونر در صنعت آبزی پروری و راهنمایی او به محققان متعدد، پیشرفت‌های زیادی در این زمینه ایجاد کرده است.