اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

سرمایه گذاری بیشتر گروه BioMar در خوراک لاروی

سرمایه گذاری بیشتر گروه BioMar در خوراک لاروی

گروه BioMar از گسترش امکانات آزمایشی تولید لارو دریایی در مرکز فناوری آبزی پروری (ATC) Hirtshals خود در دانمارک خبر داد. این سرمایه گذاری امکان توسعه یک مرکز جدید و بزرگتر را با قابلیت انجام آزمایشات در شرایط نیمه صنعتی فراهم می کند.

سرمایه گذاری در این مرکز پیشرفته به دنبال موفقیت و استقبال ازخوراک لاروی در مراکز تکثیر طرف قرارداد، همراه با دو افزایش ظرفیت در کارخانه تولید در فرانسه برای پوشش تقاضای بازار است. این تصمیم بیشتر تعهد BioMar را برای ایجاد نوآوری و برآورده کردن نیازهای در حال رشد هچری ها در سراسر جهان تقویت می کند.

Henrik Aarestrup، معاون بخش تولید لارو میگوی شرکت بیومار گفت: “ما معتقدیم که این سرمایه گذاری پتانسیل رشد در بازارهای جدید و گونه های جدید را ایجاد می کند. این امر نوآوری هایی را به ارمغان می آورد و موقعیت ما را به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در خوراک لارو با کیفیت برتر تقویت می کند. گسترش تاسیسات ATC Hirtshals  با برنامه استراتژیک بیومار برای بخش تولید لارو، که یک ستون کلیدی برای توسعه آبزیان دریایی و خوراک میگو است، هماهنگ است.

تاسیسات آزمایشی تولید لارو با اضافه شدن شش کارشناس محقق خبره چند ملیتی به تیم متخصص در عملیات تولید لارو دریایی، به عنوان مرکزی برای فعالیت های تحقیق و توسعه عمل خواهد کرد. این شامل واحدهای اختصاص داده شده به پرورش لارو و همچنین تولید خوراک زنده است که امکان تحقیقات و آزمایش گسترده خوراک لارو برای چندین گونه دریایی را فراهم می کند.

سیمون وادزورث، مدیر تحقیق و توسعه جهانی بیومار گفت: “ما در حال راه اندازی تاسیسات تحقیقاتی پیشرفته لارو هستیم تا از ادامه عملکرد بالای لاروها و همچنین توسعه محصولات بیشتر برای این بازار جهانی بسیار تخصصی اطمینان حاصل کنیم. تیم تحقیقاتی اصلی نیز با تخصص پیشرو در پرورش لارو از منطقه مدیترانه تقویت شده است. تأسیسات جدید ظرفیت تحقیقاتی ما را در این بخش پویا به میزان قابل توجهی تقویت خواهد کرد.

انتظار می‌رود افتتاح تاسیسات ATC Hirtshals در ماه سپتامبر برگزار شود.

منبع:

https://www.biomar.com/en/global/articles/press-releases/biomar-further-invests-in-larviva-hatchery-feed-success/