اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

شرکت نوآور DSM-Firmenich ابزاری را برای اندازه گیری LCA (چرخه عمر) در پرورش ماهی های سی باس و سی‌بریم راه اندازی کرد

شرکت نوآور DSM-Firmenich ابزاری را برای اندازه گیری LCA (چرخه عمر) در پرورش ماهی های سی باس و سی‌بریم راه اندازی کرد

شرکت DSM-Firmenich نسخه جدیدی از سرویس پایش ماهی و محیط پرورشی را با نام Sustell ارائه کرده است که می تواند نتایج تحلیل اطلاعات چرخه زندگی (LCA) ماهی سی‌باس و ماهی شانک (Sea bream) را ارائه دهد.

شیوه‌های آبزی پروری پایدار کلید موفقیت صنعت در آینده و همچنین تضمین رفاه خوب برای بیوماس زنده هستند، که پلتفرم توسعه‌یافته Sustell  اطمینان می‌دهد به آن که کمک کند.

این شرکت یک برنامه نرم‌افزاری به نام Sustell را طراحی و توسعه داده تا با کمک آن پرورش دهندگان ماهی در سیستم‌های قفس بتوانند کلیه فرآیندهای پرورش ماهی، از زمان معرفی بچه ماهی تا برداشت را به صورت لحظه به لحظه مستند و پایش کنند تا به این وسیله پیامدهای حاصل از فعالیت‌های خود را بر روی محیط‌زیست و بالعکس مطالعه و کنترل کنند.

در سال ۲۰۲۲، این شرکت نرم‌افزار Sustell را برای ماهی سالمون طراحی و با مشارکت شرکت Bakkafrost که یکی از مجموعه‌های تولید ماهی سالمون است، توسعه دادند.

این شرکت می گوید که Sustell از طریق یک متدولوژی قوی، گواهینامه ISO و اتصال داده پشتیبانی می شود و هدف آن این است که یک راه حل پیشرو در ارزیابی چرخه زندگی (LCA) برای پروتئین حیوانی باشد. این شرکت ادعا می‌کند که Sustell زنجیره ارزش غذایی را با رویکردی معتبر و مبتنی بر علم برای جمع‌آوری داده‌های مزرعه، اندازه‌گیری ردپای محیطی و طرح ریزی مسیری برای توسعه بیشتر صنعت پروتئین حیوانی ارائه می‌کند.

Louise Buttle، سرپرست Sustell  و مدیرکلیدی شرکتDSM-Firmenich  نظرات خود را در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت و گفت: «اکنون تولیدکنندگان ماهی‌های دریایی گونه‌هایی مانند سالمون، سی باس و سی‌بریم می‌توانند ارزیابی کامل چرخه زندگی را در مقیاس و تضمین بازگشت سرمایه و نیز ردپای معتبر و دقیق را ارائه نمایند».