اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه ششمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورتجلسه ششمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان شاهرخی، باسروی، نوروزی، شهیدیان و فرش فروش به صورت مجازی (از طریق نرم افزار اسکایپ) از ساعت 14 الی 15 روز دوشنبه 18/11/1400 ششمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس در محل دفتر اتحادیه تولید و تجارت آبزیان تشکیل گردید. در این جلسه که آقای خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند موارد ذیل مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.
1) آقای خدایی در ابتدا جلسه از حضور همکاران گرامی در جلسه تشکر نموده و آقای لطفی را به عنوان هماهنگ کننده برنامه‌های اتحادیه در حوزه صنعت پرورش ماهی در قفس به حاضرین معرفی نمودند. ایشان با اشاره به ارسال لیست کامل اسامی افراد دارنده قفس در جنوب کشور از جناب آقای باسروی و سایر دوستان تشکر نمودند
2) همه حاضرین بر تشکیل یک جلسه عمومی با فعالان واقعی صنعت قفس در سرتاسر کشور تا قبل از پایان سال 1400 با محوریت اعلام موجودیت کمیته صنعت آبزی پروری در قفس تأکید نمودند. در این رابطه مقرر شد با توجه به این موضوع که اسامی دارندگان قفس در شمال کشور هنوز به صورت کامل مشخص نشده با مسئولیت آقای دکتر شهیدیان( که اسامی کامل فعالین استان های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان را تمکیل نموده اند) اسامی فعالان استان های شمالی و نیز نرسری ها و صنایع پشتیبان تا آخر هفته تکمیل و نهایی شود.
3) پس از بحث و بررسی های فراوان روز یکشنبه تاریخ 15/12/1400 به عنوان تاریخ گردهمایی دارندگان قفس در اتاق بازرگانی تهران معین شد. همچنین مقرر شد بر اساس مصوبه جلسه قبلی کمیته ضمن مکاتبه با همه اسامی فهرست ارسالی سازمان شیلات از آنان درخواست شود مدارک لازم را به دبیرخانه اتحادیه ارسال نمایند؛ مدارک مورد نیاز نیز به شرح ذیل تعیین شد:
 پروانه تأسیس
 پروانه بهره ‌برداری ( مزرعه، مرکز تکثیر یا ساخت قطعات و تجهیزات قفس)
 قرارداد مشاوره و یا ساخت قفس
4) در ادامه آقایان شهیدیان و نوروزی به موضوع نحوه دعوت افراد به جلسه اشاره کردند و فرمودند که ابتدا متن دعوت‌نامه در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسیده و سپس دعوت‌نامه با نام کمیته به همراه روزنامه چاپ شده به عنوان پیوست برای افراد ارسال گردد (که همین موضوع به دعوت‌نامه‌ها اعتبار بیشتری می‌بخشد)، همچنین به عنوان میهمان ویژه نیز از رئیس سازمان شیلات، از افراد وزارت خانه و مجلس دعوت گردد. این دیدگاه با نظر تمام اعضا تصویب شد.
نتیجه‌ گیری جلسه ششم
• تا پایان هفته لیست کامل افراد دارای که در صنعت قفس در کل کشور فعالیت دارند تهیه شود.
• پیشنویس متن دعوت نامه توسط آقای خدایی تهیه و در گروه واتساپی به ارائه و پس ار تایید ارسال گردد.
• متن دعوتنامه مصوب در روزنامه کثیرالانتشار آگهی و سپس به همه اسامی فهرست ارسالی سازمان شیلات ارسال گردد.
• تاریخ جلسه عمومی روز یکشنبه 15 اسفند 1400 از ساعت 14 تا 16 در سالن جلسات تشکل های اتاق تهران تعیین شد.
• در خصوص جزئیات برنامه همایش در طول هفته آینده از طریق گروه واتساپی همفکری خواهد شد.