اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه هفتمین جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورتجلسه هفتمین جلسه کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان نوروزی، سمامی و شاهرخی در دفتر اتحادیه و آقایان شهیدیان، باسروی و فرش‌فروش به صورت غیر حضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) هفتمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس در روز دوشنبه 25/11/1400 از ساعت 14 الی 15 تشکیل گردید. در این جلسه که آقای خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات ذیل اخذ شد:
دعوتنامه فراخوان 15 اسفند با ذکر موارد زیر در روزنامه کثیرالانتشار آگهی شود:
1. دارابودن پروانه تاسیسی و نیز پروانه بهره‌برداری و یا ارسال مستندات دال بر فعالیت
2. برگزاری نشست به صورت حضوری و نیز آنلاین (با تعیین نام کاربری و رمز مربوطه) که متعاقباً با تأیید فعالیت توسط کمیته، لینک (skyroom) ارسال خواهد گردید.
3. ارسال متن دعوتنامه (آگهی روزنامه و نیز پوستر) برای تمامی اسامی اخذ شده از سازمان شیلات ایران و فهرست تکمیلی کمیته ( آقای لطفی و خانم نجار)
4. ارزیابی مدارک ارسالی و نهایی کردن اسامی افراد برای دعوتی به هم‌اندیشی بر اساس شرایط بند 1 ( اعضای کمیته)
5. تهیه گزارش از وضعیت موجود صنعت پرورش ماهی در قفس کشور شامل نقاط قوت و ضعف و طرح راهکارها و پیشنهادات ( آقایان باسروی، شاهرخی، فرش فروش و نوروزی)
6. گزارش اقدامات انجام شده توسط کمیته و برنامه یک سال آینده ( آقای شهیدیان)
7. در صورت وجود تقاضا برای حضور در کمیته، ضمن پایداری اعتبار اعضای فعلی نسبت به ترمیم و تکمیل اعضای کمیته در ترمیم اعضای کمیته رأی‌گیری شود
8. از رییس سازمان شیلات و آقایان شمس الدین حسینی و رضاخواه نمایندگان مازندران و تهران برای حضور در هم اندیشی 15 اسفند ماه دعوت گردد.(به ترتیب آقایان خدایی، سمامی و شاهرخی)
9. بارگزاری اخبار و اطلاعات در سایت کمیته پرورش ماهی در قفس اتحادیه انجام شود. ( آقایان لطفی و سیدزاده)