اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه هشتمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

صورتجلسه هشتمین کمیته صنعت آبزی پروری در قفس

با حضور آقایان شهیدیان، باسروی و فرش‌فروش به صورت غیر حضوری (از طریق نرم افزار اسکایپ) و آقایان نوروزی و حامد شاهرخی به صورت حضوری هشتمین جلسه هماهنگی کمیته صنعت پرورش ماهی در قفس از ساعت 15 الی 17 روز سه‌شنبه 3/12/1400 تشکیل گردید.در این جلسه جناب دکتر خدایی دبیر کل اتحادیه نیز حضور داشتند موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات ذیل اخذ شد:
1. تشکیل گروه واتساپی با افراد تأیید صلاحیت شده مطابق دعوتنامه در روزنامه کثیرالانتشار در هم‌اندیشی 15 اسفند
2. از شرکت‌های عضو گروه مذکور درخواست شود که هرگونه فیلم و عکس از مزرعه خود دارند را ارسال نمایند تا در کلیپی که در همایش ارائه خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد.
3. همچنین از شرکت ها درخواست گردد که در خصوص چالش ها و راهکارها نظرات خویش را اعلام کنند تا در جمعبندی مورد استفاده قرار گیرد.
4. آقای لطفی در زمینه تولید محتوی و بارگذاری در سایت اتحادیه (با کمک آقای سید‌زاده) و تهیه فیلم و پاور‌پوینت جهت ارائه در هم اندیشی اقدام کنند.
5. تهیه گزارشات اقدامات کمیته و برنامه یک سال آینده آن توسط جناب دکتر شهیدیان انجام شود. همچنین گزارشی از وضعیت موجود صنعت قفس کشور، نقاط قوت، ضعف‌ها، راهکار‌ها و پیشنهادات توسط جناب آقایان باسروی، نوروزی،شاهرخی و فرش فروش تهیه شود. به منظور انجام بهتر این کار یک صفحه در سرویس گوگل داکس جهت تکمیل اطلاعات کمیته (با محوریت آقای نوروزی) ایجاد شود.
6. پیش‌نویس سین برنامه همایش توسط آقای شهیدیان تهیه و در گروه کمیته مطرح و تصویب گردد.
7. دعوت از مسئولین قفس استان‌ها از طریق مکاتبه با شیلات انجام شود.
8. دعوت از بخش‌های مختلف مثل دریابانی، مجامع اقتصادی دریا محور، موسسه رتبه‌بندی، دامپزشکی، صندوق بیمه، بانک کشاورزی و محیط زیست با محوریت دکتر نوروزی انجام شود.
9. با توجه به محدودیت زمان ضرورت حضور پررنگ و قوی‌تر دوستان با اولویت حضور فیزیکی و یا در دسترس بودن به صورت آنلاین در جلسات هفتگی کمیته ضروری است.
10. اطلاعات اسامی مدعوین برای حضور در نشست عمومی توسط آقایان لطفی و خانم نجار طی پنج روز آینده تکمیل شود و تماس با آنان برای اخذ مدارک و مستندات انجام شود.