اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

صورتجلسه چهارمین جلسه کمیته صنعت ماهی در قفس

صورتجلسه چهارمین جلسه کمیته صنعت ماهی در قفس

چهارمین جلسه کمیته ماهی در قفس با حضور آقایان سمامی و نوروزی به صورت حضوری و شهیدیان، باسروی و فرش فروش به صورت غیرحضوری در محل دفتر اتحادیه و با حضور دبیر کل از ساعت 12 الی 14 روز یکشنبه مورخ 26/10/1400 تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:
1) با توجه به ارسال فهرست دارندگان مجوز پرورش ماهی در قفس با امضای آقای دکتر خون میرزایی و به لحاظ آنکه بسیاری از این افراد صرفا در مرحله اخذ مجوز پروانه تاسیس قرار دارند، مقرر شد که در جهت تکمیل بانک اطلاعاتی با تک تک این شرکت ها تماس حاصل شود. در این رابطه به شکل زیر تقسیم کار شد:
آقای باسروی بوشهر و خوزستان، آقایان شهیدیان و نوروزی هرمزگان و سیستان و بلوچستان، آقای سمامی مازندران و گلستان و آقای خدائی گیلان.
2) پس از تکمیل بانک اطلاعاتی تا جلسه هفته آتی کمیته، نسبت به تشکیل گروه واتساپی با عنوان “فعالان صنعت ماهی در قفس” اقدام گردد.
3) در خصوص تشکیل گروه واتساپی و تنظیم قوانین و اهداف آن و اینکه چه کسانی عضو شوند تا جلسه بعدی همفکری و هماهنگی شود.
4) با توجه به ضرورت تکمیل این فهرست و مصوبات قبلی کمیته و درخواست شیلات مبنی بر جامع بودن دعوت به جلسه عمومی، مقرر شد که جلسه مشترک حضوری با امکان ارتباط غیر حضوری فعلا به تاخیر افتد.
5) به لحاظ ضرورت ارائه اطلاعات جامع از تاریخچه صنعت قفس و اقدامات و پیشرفت های کشور و نیز هویت بخشی به صنعت و انعکاس نظرات و دیدگاه های فعالان مصوب شد که در خصوص تولید محتوا برای فضای مجازی به صورت متن، موشن¬گرافی، فیلم کوتاه و … اقدام و بر روی سایت اطلاع رسانی شود. در این رابطه آقای نوروزی مسئولیت یافتند که نسبت به شناسایی و جذب یک نیروی کارآمد و هماهنگ اقدام نمایند.