اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

فراخوان مشارکت در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰۲۲

فراخوان مشارکت در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰۲۲

به اطلاع اعضای محترم اتحادیه می رساند بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰2۲، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ خردادماه ۱4۰۱ مصادف با ۱۷ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ با حفظ و رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید. این نمایشگاه در سال ۱۴۰۱ نیز در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری و بهره گیری و استفاده هر چه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان، در سه بخش تخصصی «ایران فود»، «ایران فودتکت» و «ایران آگرو» با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار خواهد گردید. در صورت تمایل به مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه، درخواست اولیه خود را با تکمیل فرم مربوطه (فایل پیوست) جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه، در اسرع وقت و تا قبل از شروع جانمایی اینترنتی و رزرو اولیه برای انجام مراحل عضویت در سایت جانمانی اینترنتی به ستاد برگزاری ارسال فرمائید.

اطلاعات لازم جهت چگونگی مراحل جانمایی و رزرو اولیه اینترنتی غرقه و ثبت نام قطعی و برنامه زمانبندی مربوطه، “دفترچه اطلاعات ثبت نام و فرمهای مربوطه ” بزودی با مراجعه به سایت اختصاصی نمایشگاه به نشانی: www.iranagrofoodfair.com قابل دانلود نمودن خواهد گردید.

علاقمندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن های ذیل  با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل فرمایند.

تلفن (بخش اداری – ثبت نام) : ۸۸۰۵۹4۵۷ – ۸۸۰۵۹458